Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa katter är i regel mycket sociala, de pratar mycket, högt och med alla, är sällskapliga och vill gärna vara med överallt där det händer nåt- många gillar att sitta på axeln och åka med när man pysslar i hushållet, de är väldigt aktiva och har ett stort behov av lek och aktivitet- katter av denna typ kräver aktiva mattar och hussar som fixar att avsätta någon stund om dagen åt att leka med och aktivera kissen.
Företagsamhet är också ett kännetecken- de är intelligenta och lär sig snabbt en massa "praktiska" saker som tillexempel att ta sig upp på Alla skåp och hyllor i hela huset, öppna dörrar och lådor, öppna kylskåpet och ta mat, balansera på gardinstänger osv...Utöver den här typen av lärdomar, så är de oftast också lätta att dressera och lära att gå i koppel, apportera och utföra diverse konster enligt önskemål.
corona skrev:När jag köpte dem fick jag med ett paket häftmassa på köpet (!), och ja, varenda blomkruka är "fasthäftad" undertill
MissFideli skrev:Smart! Att skicka med menar jag! Förutseende säljare.