Sv: SI-leden

Jag håller med dig i detta. När jag fick min första häst vid 11 års ålder var allt så kul. Behövde inte veterinären en enda gång under de 2 åren jag hade honom. Nu är det en massa måsten som "ska" göras.
Hade jag inte haft så stark band till min häst som jag har, hade jag antagligen get upp för länge sen. Jag har levt på makaroner o knäckebröd i typ 2 år och inte kunnat handla en pryl åt mig själv, pga honom. Och sen har jag ändå inte kunnat rida.
Känner att jag snart är påväg att ge upp och låna ut (säljer aldrig) som sällskapshäst. Synd bara på en 5-åring :(

Men som sagt, visst han har problem med SI leden, men han kan väl inte ha fått problem med den bara sådär? Tror inte att den är grundorsaken, den letar vi fortfarande efter sen 2 år tillbaka.
Ska ringa min gamla eq och se vad han säger. Förmodligen blir det klinik igen.. :cry:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 665
Senast: Sirap
·
Hästvård Varning för långt inlägg, det råkade bli en del. Idag kom hästen in med tre skor och en rejäl bit hov mindre igen, ena fram är det som...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
28 987
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 823
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 653
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp