Showskjorta

Segelflygarinnan

Trådstartare
Det börjar bli dags att köpa en showskjorta - men jag hittar ingen jag tycker om.. Har hittat en i USA som jag funderar på att beställa, men tänkte först se om det finns några i Sverige att få tag på.

Knallröd ska vara huvudfärgen, och gärna med nåt svart eller vitt på. Ganska mycket bling.. Skjorta, ingen halterkavaj eller liknande.

PMa om man inte får länka till butiker.. :laugh:

Sv: Showskjorta

Jag köpte min på Lonesome pine. Enkelt att googla sig fram dit.
Dock är min skjorta svart men det kanske har någon röd också? De har en hel del iaf :)

Har kollat där, och dom stora butikerna med.. :( Hittar inget jag tycker om. Kommer nog måttbeställa skjortan jag såg på eBay - då kommer jag sticka ut ordentligt i sommar! ;)

Megan syr upp på beställning. Man kunde gå in på nån hemsida och se på massa tygval från affären hon köper tyger... Men du ska inte tro att jag kommer ihåg vad affären hette.. :P
Vi såg smakprov på två showskjortor igår och jag tyckte allt att de va bra snygga :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 161
Senast: Myrten
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 922
Senast: Butros
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka