Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det börjar bli dags att köpa en showskjorta - men jag hittar ingen jag tycker om.. Har hittat en i USA som jag funderar på att beställa, men tänkte först se om det finns några i Sverige att få tag på.
Knallröd ska vara huvudfärgen, och gärna med nåt svart eller vitt på. Ganska mycket bling.. Skjorta, ingen halterkavaj eller liknande.
Har kollat där, och dom stora butikerna med.. Hittar inget jag tycker om. Kommer nog måttbeställa skjortan jag såg på eBay - då kommer jag sticka ut ordentligt i sommar!
Megan syr upp på beställning. Man kunde gå in på nån hemsida och se på massa tygval från affären hon köper tyger... Men du ska inte tro att jag kommer ihåg vad affären hette.. :P
Vi såg smakprov på två showskjortor igår och jag tyckte allt att de va bra snygga
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...