showkläder!

G

girl_tea

hej.:cool: asså var får man tag på snygga showkläder typ västar och sånt??:smirk:

Sv: showkläder!

Direkt från internet butikerna i USA, där är priserna lägre och nu ligger dollarn på 6,89 kr. Har själv beställt kläder och saker flera ggr utan några problem förutom några wrangler jeans som inte ville passa dottern och kompisen. Leveransen har legat runt 4-8 dagar med Air Mail.

På e-Bay kan du handla märkes showkläder (nytt) till låga priser, och även annat mkt snyggt! Många prof sömmerskor tex säljer sina kläder på e-Bay, och nu när dollarn står så pass lågt kan man göra riktiga kap! Jag har samlat på mig en helt ny showgarderob från e-Bay till en spottstyver av vad det skulle kosta i affär! :D

Har själva också handlat genom EBAY, där spar man mer av pengarna och det är alltid kul att följa sin budgivning om den hamnar lågt, en del kan man ge ett fasst pris på också utan bud. Där finns också många bra butiker registerade , sök bara varan du letar efter så poppar det upp hundratals ex showsadlar, kläder, paddar mm. Vi har själva 2 stambutiker som vi alltid brukar handla genom som har bra priser och snabba leveranser. Handlade nyligen ett par handgjorda mecatetyglar av manhår inkl frakt för 540 kr fr. Ebay, exakt likadana mecates i Sverige går på 1200 kr utan frakt!

Jag fick hem mina nya show chaps idag, köpta på e-bay för 600:- ink frakt:love: tog en vecka av väntan bara, och jag är sååå nöjd över både kvalite och passform!! våga chansa, blir det inte bra kan man alltid sälja vidare här i sverige och tiiochmed tjäna på affären!

Hej!
Jag vet en jätte bra westernaffär med stort utbud av klädsel som Håkan och Laila Ask äger.

Adress:
Nedregården Borghult
511 74 Skephult

Tel:
0320-730 70

Mobil:
070-332 51 89 eller 0706-94 24 55

Klart ebay är bra att handla från men betalar ni tull och moms?
det är man enligt lag skylldig att göra och när man gjort det är det inte så jätte billigt längre.
Desutom blir det inte helt lätt om det inte skulle passa i storlek.

Hej!
Jag vet en jätte bra westernaffär med stort utbud av klädsel som Håkan och Laila Ask äger.

Adress:
Nedregården Borghult
511 74 Skephult

Tel:
0320-730 70

Mobil:

har dom någon hemsida??:confused:

Det verkar som om många jagar kläder, jag syr på beställning, kontakta mig gärna.
Du får allt precis som du vill ha det.
Jag har en del färdigt som du kan få bilder på via mail.
MVH Annica

Hej!

Adress:
Nedregården Borghult
511 74 Skephult

Tel:
0320-730 70

Mobil:

har dom nån hemsida? oj, såg att n¨ån redan frågat...

Massor av snyggt! Men jag saknar priser och storlekar? Kanske man måste ringa och fråga, jag hatar att ringa har sån telefonskräck...Fast när det står enbart om storek 34/36 så går sidan fetbort för mig. Jag är större...

Senast ändrad av en moderator:

Priser och storlekar står när du klickar på varje produkt. Annars kan du maila henne och fråga, hon brukar svara snabbt :) Hon syr dessutom på beställning, så är du större ordnar hon det säkert med!

Priser och storlekar står när du klickar på varje produkt. Annars kan du maila henne och fråga, hon brukar svara snabbt :) Hon syr dessutom på beställning, så är du större ordnar hon det säkert med!

Ok! Tack! Jag är så klantig på datorer så jag förstod inte att man skulle klicka för information.

Hur mycket extra gör momsen på priset? Alla priser står ju utan moms? 25% dyrare?

Ok! Tack! Jag är så klantig på datorer så jag förstod inte att man skulle klicka för information.

Hur mycket extra gör momsen på priset? Alla priser står ju utan moms? 25% dyrare?

Haha, man kan ju inte veta allt :)

På min stog det 800:- +moms, blev ungefär 1000:- har jag för mig...beställde med extra kristaller också. Jag tror inte att hon tog betalt för frakten heller, sen fick man chansen att pröva och skicka tillbaka om det inte passade. Men jag är såå nöjd :)
För säkerhets skull så kan du maila henne och fråga så talar hon om det exakta priset.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Hellhound
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 739
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Västeråsträffstråden
  • Låna ut pengar?