Alexandra_W
Trådstartare
Mina shortchaps har fallit i bitar och jag behöver nya. Provat hela hööks sortiment och de är för långa allihop
Har någon tips?
Har någon tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jacson har en modell i läder där man kan välja extra vida som vidd, det kanske hade varit något? Då kan man ju gå ner en storlek på längden tänker jag
Imperial riding tror jag också har kortare chaps.
Vad har du för omkrets runt vaden?Alltså problemet är att jag behöver nog barnstorlek på längden? Xs är för långa i vuxenstorlek (de jag provat hitills I alla fall)
Men barnstorlek blir för smala I vidden (oftast, kan kanske finnas några extra vida barn large eller nåt som funkar.)
Men det finns ingen storlek att gå ner ifrån liksom, I vuxenstorlek.
Jag är 1.58 och har korta ben liksom
Vad har du för omkrets runt vaden?
Ah nej då blir mina för Vida, de är typ 36-37.Hobbymätt 33-34 cm. Mina nuvarande mäter utlagda platt på golvet 33 cm på bredaste stället. (de har dock resår)
Ah nej då blir mina för Vida, de är typ 36-37.
Men gud, jag glömde kolla försöker komma ihåg imorgonTypiskt. Men vet du vad det är för märke? De kanske har andra storlekar som också är superkorta?
Jag är 1.60 och har Mountain horse i large, de är varken långa eller korta på mig. Här hittar du deras storlekstabell. https://www.mountainhorse.se/se-se/en_GB/cat/FOOTWEAR-9245/prod/soft-rider-leggings-165285/
40 cm höjd, som det var i L är alldeles för höga tyvärr. Som sagt jag är inte bara kort jag har ovanligt korta ben för min längd med.
Det är om deras xs skulle funka men finns ingenstans i närheten att prova tyvärr. Även fått tips på pm om ett par men samma där, svårt kunna prova
Eftersom jag börjar få lite panik fick det åtminstone sålänge bli ett par equipage. 38 I höjd är för högt men de är ju mjuka och hellre det än nypt. Vidden var perfekt (34 cm)
Men du har ju inte L utan XS och de är 36 cm höga.