Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni sett Hurttas nya limited edition puppy collection ? Så fint! Vill ha ett rosa/brunt halsband men dom finns bara i fasta, jag är så lat så jag föredrar halvstryp.. Hmm.. Kanske värt det ändå? Fast jag har köpstopp
Åh! Perfekt! Jag är inget Hurtta-fan direkt men dessa färgkombinationer var ju to die for. Låter lovande att dom är mjukare!Åh var nere i hos Hundcenter igår och såg dem, det är mycket mjukare matrial än vad de har i sina andra halsband/selar vilket jag gillade! Jag som inte ens gillar rosa skulle ha kunnat köpt hem det rosa halsbandet och kopplet.
But nooo, hittar inget när jag googlar Hoppas någon butik här tar in dom så man kan klämma-kännaHar ni sett Hurttas nya limited edition puppy collection ? Så fint! Vill ha ett rosa/brunt halsband men dom finns bara i fasta, jag är så lat så jag föredrar halvstryp.. Hmm.. Kanske värt det ändå? Fast jag har köpstopp
Nej jag hittar inget heller.. Såg bara att vår lokala butik la ut på fb..But nooo, hittar inget när jag googlar Hoppas någon butik här tar in dom så man kan klämma-känna
Jag har ju som sagt köpförbud, så jag var tydligen tvungen att beställa varsin stickad mössa till hundarna
(Tänker att det garanterat blir vår då.)
Två pinnar i toppluva a la Ingemar Stenmark?
Ja!
De har tofs och allt
Bild!