Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast just Ospreys färger är väldigt annorlunda jämfört med verkligheten och jämfört med bilder tagna av privatpersoner.
Jag tycker Osprey gör hemska vandringsryggsäckar min vandrarkompis lånade en Ospreyväska till vår fjällvandring, hon fick så vansinnigt ont i skuldror och höfter. De sista två dagarna bytte vi väskor med varandra i pauserna för att hon skulle få avlastning, jag fick också ont av den väskan trots att jag bara bar den några timmar.
Vi har ganska breda axlar, kanske är det vad som gör att det inte funkade, men det kan vara värt att veta om man ska köpa en.
Jag har en Haglöfs, 65 liters, den passar mig utmärkt.
Man ska ju helst inte "låna" ryggsäckar på så vis, har jag förstått det som. När vi letade ryggsäck var Osprey den som överlägset hade flest antal varianter att välja mellan, avbärarbältet går att forma efter ens kropp genom en särskild ugn. Har själv en 65 liters osprey, sambon har en 75 liters, vi är supernöjda båda två men då testade vi också ut ryggsäckarna i flera omgångar, olika varianter, med vikt osv.
Jag blev förvånad när jag läste här att folk älskar dem, förvånad att de passar någonMan ska ju helst inte "låna" ryggsäckar på så vis, har jag förstått det som. När vi letade ryggsäck var Osprey den som överlägset hade flest antal varianter att välja mellan, avbärarbältet går att forma efter ens kropp genom en särskild ugn. Har själv en 65 liters osprey, sambon har en 75 liters, vi är supernöjda båda två men då testade vi också ut ryggsäckarna i flera omgångar, olika varianter, med vikt osv.
Jag blev förvånad när jag läste här att folk älskar dem, förvånad att de passar någon
Visst är det som du säger, att det ska anpassas och att man inte ska låna, men det var så mycket som var dåligt på den väskan, för oss. Skönt att höra att andra gillar dem, kanske kan kika på en mindre.
Jag tycker Osprey gör hemska vandringsryggsäckar min vandrarkompis lånade en Ospreyväska till vår fjällvandring, hon fick så vansinnigt ont i skuldror och höfter. De sista två dagarna bytte vi väskor med varandra i pauserna för att hon skulle få avlastning, jag fick också ont av den väskan trots att jag bara bar den några timmar.
Vi har ganska breda axlar, kanske är det vad som gör att det inte funkade, men det kan vara värt att veta om man ska köpa en.
Jag har en Haglöfs, 65 liters, den passar mig utmärkt.
Osprey är ju ett välkänt märke inom vandringskretsar och var det första märket vi kikade på. Testade Bergans, Haglöfs, Fjällräven osv också men Osprey var tveklöst överlägset i utformning och funktion. Jag är sugen på en mindre också! Är ju inte alltid man har användning för en 65 liters.