Ryggsäckar och vandring - Utbruten typ

Jag har provat den i svart.

När man googlar ser man att den färg jag fick faktiskt är den korrekta, har även fått se bilder i en facebookgrupp jag är med i och alla har väskor i samma färg som den jag fick. Det är alltså färgen på hemsidan som inte stämmer.

Googlad bild på sirrus ruska purple: Visa bifogad fil 16336
Det är en supervanlig väska här och jag har aldrig sett den i så klar lila som på hemsidebilden. Har själv en annan Ospreyväska väska där färgen på hemsidan är mycket klarare.

Trist verkligen att den inte stämde överens med bilden från hemsidan :(
Och jag antar att det inte är någon direkt tröst när du sett något annat framför dig, men jag tyckte den var himla fin även i annan lila nyans! Så väljer du att ha kvar den är det ju en snygg och bra väska :)
Det är en stor tröst faktiskt, tack! :) blev löjligt besviken så försöker sluta tramsa och tänka att den här också duger. Så jag uppskattar att höra att den inte är alltför ful ;) :D.

Jag har provat den i svart.

När man googlar ser man att den färg jag fick faktiskt är den korrekta, har även fått se bilder i en facebookgrupp jag är med i och alla har väskor i samma färg som den jag fick. Det är alltså färgen på hemsidan som inte stämmer.

Googlad bild på sirrus ruska purple: Visa bifogad fil 16336

Oh fan. Så himla muppigt!

Kontakta Osprey, vetja. Vore intressant att se vad de säger om att färgen skiljer sig så mellan hemsida och verklighet.

Klart den duger, det är ju en sjukt bra väska oavsett. Men va fan, pyntar man 1500+ spänn för en väska ska den fan se ut som på bilden.
Ja, någon annan modell vill jag inte ha eftersom den här är den som passar mig bäst. Jag kommer inte välja en sämre väska även om den är i finare färg :D. Men som du säger, väskan kostar 1600 och då ska man få vad man faktiskt beställer.

Skickade ett muy irriterat mail till Osprey så får se vad de svarar.

Ja, någon annan modell vill jag inte ha eftersom den här är den som passar mig bäst. Jag kommer inte välja en sämre väska även om den är i finare färg :D. Men som du säger, väskan kostar 1600 och då ska man få vad man faktiskt beställer.

Skickade ett muy irriterat mail till Osprey så får se vad de svarar.
Helt r8mligt att bli besviken, men jag måste hålla med @Killaloe här och säga att den var fin även i den mindre klara färgställning du fått!

Jag har insett att jag får ont i knät efter att ha gått med favoritskorna... Med andra ord, de är nu så utslitna att de inte längre sitter bra. Herregud vad jag sliter skor! När jag får ont räcker det med en dag eller två i ett par mer stabila skor, så blir knät bra igen. De bra skorna är dock för tunga och varma för att användas nu...

Så. Troligen köper jag någon av de här två:

801100672582_003_d1aef6db0d274add8594effefc6fac45_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg
0000199856754_1__zo.jpg

Beslutsångest! Det enda jag känner mig säker på är att båda kommer vara otroligt bekväma...

• Gilla
Reactions: MM
Kunde inte hitta någon ny shoppingtråd efter att sjuan blivit låst så jag startade en ny :). Komsi komsi och visa vad ni shoppat!

Jag har precis köpt en ryggsäck som jag provat en biljon gånger och suktat efter i flera veckor:

img587e1342e3f694.48266615.jpg

Jag får lite magsår av hur dyr den är men den är drömskön att ha på sig, supersmart designad och kommer att vara perfekt på mina vandringar :heart.

Och så köpte jag också ett fodral att ha väskan i ifall att jag behöver checka in ryggsäcken på hemresan när jag reser med den. Dyrt och trist men snäll make bjuckade på det :D.

img587e13466dad52.68301176.jpg

Nu är jag redo för sommarens vandringar och framförallt - för el Camino nästa sommar :heart:).

Du kommer att bli så nöjd! Ryggsäckar från Osprey är värda varenda öre. :)

... är bara fin på hemsidan, inte i verkligheten 😤☹️.

Visa bifogad fil 16333

Mvh fett besviken

Men så tråkigt. :( Missade det innan jag hann svara på ditt första inlägg. Men jag tycker att den var fin ändå. Fast jag förstår besvikelsen när du hade förväntat dig en annan nyans. Jag kan själv ha orimligt svårt att släppa sådant. Men grymt sköna är de iallafall - där kommer du inte att bli besviken.

Men så tråkigt. :( Missade det innan jag hann svara på ditt första inlägg. Men jag tycker att den var fin ändå. Fast jag förstår besvikelsen när du hade förväntat dig en annan nyans. Jag kan själv ha orimligt svårt att släppa sådant. Men grymt sköna är de iallafall - där kommer du inte att bli besviken.
Tack! :) Jag har bestämt mig för att behålla den, jag får komma över färgen helt enkelt. Den är för skön för att lämna tillbaka ;) :D.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka