Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är skit söt och mycket lättuppsatt, bra kvalitet och jag har den i balkongrummet i lila.....Det var rabatt på tapeter på Rusta den här veckan så jag köpte de jag sett ut till köket (och ja, jag vet att Rustas tapeter, målarfärg etc har dåligt rykte men jag har inte obegränsad budget och de var non-woven iaf):
Jag tycker de är fina och de borde passa bra till träluckorna. 149 kr i ordinarie så 111,75 kr/rulle nu vilket var mycket överkomligt.
Jag är på jakt efter nån sorts lampa att ha vid min soffa. Jag vill helst ha nån som hänger ner från taket eller sitter på väggen men alla tips tas gärna emot
Jag har tittat lite på den här men jag vet inte..
Har rustas i sovrummet och älskar den! Extremt lätt att sätta upp jämfört med den mycket dyrare som sitter i vardagsrummet... Denna är supersöt!Det var rabatt på tapeter på Rusta den här veckan så jag köpte de jag sett ut till köket (och ja, jag vet att Rustas tapeter, målarfärg etc har dåligt rykte men jag har inte obegränsad budget och de var non-woven iaf):
Jag tycker de är fina och de borde passa bra till träluckorna. 149 kr i ordinarie så 111,75 kr/rulle nu vilket var mycket överkomligt.
Jag har verkligen noll ideer just nu. Jag behöver hjälp!
Jag hade målat den bortre väggen och matchat sängkläder med den nyansen. För att få en mysigare känsla, som håller ihop sovplatsen. Och sedan kört dubbla draperier, ett från vänster och ett från höger så man kan välja att ha helt fördraget eller bara huvud- eller fotände.
Tack för tipsen!
Men till vänster där på min bild är det ett fönster, så om jag hänger upp två gardiner så kommer det hänga mitt på fönstret. Blir det konstigt kanske?
Ajdå, det syns inte 100 på bilden får jag erkänna. DÅ kanske det är bättre med en gardin, fast jag hade personligen velat välja om jag ska dra för ena, andra eller bägge. Det blir ju lätt dålig luft.
Mysigt! Jag hade byggt en vadderad sänggavel och satt upp hyllor som på sista bilden @Lovisaleonora visar. Om du behöver förvaringsutrymme hade jag byggt in det under sängen (höjt upp den en aning) hellre än ställt en byrå bredvid.En lite bättre bild, kanske..
@pepp Cool lampa.
Jag kan dock inte bestämma mig för om jag älskar eller avskyr den, men i rätt hem så blir den nog suverän.
Hoppas du uppdaterar när den hittat sin perfekta plats