Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog inte reflekterat över det mer än att jag kanske vill ha en annan färg. Annars hade jag skitit i det om jag tror att det passar på nuvarande ställe också.Jag har ett lyxproblem... Jo, jag och mitt ex köpte en jättefin taklampa, som han sen behöll. Jag kan ju köpa mig min egen såna, men frågan är om den kommer att påminna mig om förra boendet och det? Och inte kännas som min och nytt. Som sagt, ett fjantigt problem kanske, men hur känner ni när det gäller sånt, är det något ni funderar över?
//r
Ett självklart sign! Kör på säger jag!Tack för ditt svar! Det är en sånhär så färgen är grejen! =D
Dessutom rea nu, är det ett sign? :P haha
//r
Jag har inte shoppat, men vill.. jag vill ha två ungefär såna här: Men vart hittar jag såna, nån som vet?
//r
@WS6 Har googlat som en liten toka, men jag hittar inget =/ Får väl annonsera själv på facebook eller blocket och hålla utkik där efter såna =)
/r
Jag köper sällan saker, men efter att en kväll ha suttit invirad i filten Samba från Klippans yllefabrik så blev jag förälskad och köpte en egen.
Jag har den gula och älskar den