Shopping-hjälp kläder

strawberrysylt

Trådstartare
Jag skulle behöva tips 🙂

Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig lite vad jag gillar, vilka färger/modeller/typer av plagg osv. Men det händer ändå (förstås?) att det blir felköp och jag känner inte riktigt att jag har den garderob jag vill ha.

Jag tänkte jag skulle försöka kompletteta garderoben och undrar hur ni tänker när ni handlar kläder? Brukar det bli felköp eller blir det oftast rätt? Har ni någon strategi?

👗👚🥿
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 554
Senast: Sonic76
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 517
Senast: Sonea
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 062
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 317
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp