Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag har vi impulsköpt en ny vagn till Elivia.
Det enda vi var överens om innan vagnen inhandlades var att den inte skulle vara rosa. Detta är vad vi kom ut med:
Kan skryta med att det faktist är 09:ans modell som enligt hemsidag inte ska börja säljas förrän i augusti
Det stämmer bra, det är en Emmaljunga scooter. Vi gav 2370kr. Tycker det var helt helt okej pris och vi är supernöjda med vagnen. Den är så lätt att köra jämfört med duovagnen vi använt hittills. Och eftersom vi bor på landet ville vi ha en med fasta rejäla hjul som funkar på knaggliga grusvägar
Nej, ingick ingen fotsack. De hade inga kvar av 08:ans modeller så det fick bli en 09:a istället. Men den var ju istället mycket snyggare än den vagn vi tittat på innan, för cammofärgerna var väl i 08:ans färger.
Fick ni med fotsack till er? Isåfall var det ju ett väldigt bra pris. Vi är i varje fall nöjda, snygg och lättkörd vagn och Elivia verkar trivas bra i den hon med. Idag ösregnar det tyvärr annars skulle vi tagit vår nya vagn och gett oss ut och plockat hallon:.
Jo, det var 08:ans. De hade en av 09:ans, men den var inte alls fin, den hade något knepigt rött mönster på sig. Fast jag tor 09:an bara kostade 100:- mer.
Nej, fotsacken köptes till för 280:- + att vi fick en leksak som ska fästas till vagnen som eg kostade 55:-. Så det var ett jätte bra pris.
Tror jag såg den röda du menar i vår affär igår fanns även i blått och hade som du sa ett märkligt mönster. De hade rätt många av den nya modellen ihopsatta.
Köpte inte till någon fotsack, får se om vi gör det längre fram, använde i princip aldrig den vi har till duovagnen.
Däremot fick vi med ett myggnät och det obligatoriska regnskyddet.
Satt bara för skojs skulle och kollade in scootrar på blocket, där finns ju folk som säljer sina begagnade för mer än vad vi köpte våran helt nya vagn.
Skola & Jobb
I augusti blev jag erbjuden en tjänst inom försäljning på ett konkurrerande bolag till det jag arbetar på nu. Min chef kontrade med ett...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.