Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HV har börjat väldigt bra i varje match hittills för att ändå bara ha 4 poäng. Så det kan bli roligare i år om man får upp förmågan att spela sista perioden också.Nu är SHL igång och åsikterna likaså.
Här kan vi diskutera.
Jag förväntas heja på FBK men det gör jag INTE.
Jag är ett HV-fan.
I år hoppas jag på lite mer än i fjol.
Håller med till punkt och pricka!HV har börjat väldigt bra i varje match hittills för att ändå bara ha 4 poäng. Så det kan bli roligare i år om man får upp förmågan att spela sista perioden också.
Man håller på Färjestad och mår bra över att bry sig?Hur gör man för att sluta bry sig. HVs prestation är pinsam.
Kunde inte ha sagt det bättre!Man håller på Färjestad och mår bra över att bry sig?
Selektiv ignore. Var tredje period är superb.Hur gör man för att sluta bry sig. HVs prestation är pinsam.
Jag tänker att det finns 407 ishockeyföreningar där ute jag hellre skulle hålla på, innan jag skulle krypa till det korset.Man håller på Färjestad och mår bra över att bry sig?
Ja, det är ändå inte orimligt, alla kan ju inte gilla att vinna.Jag tänker att det finns 407 ishockeyföreningar där ute jag hellre skulle hålla på, innan jag skulle krypa till det korset.
Ja, precis man kan ju inte betala vilket pris som helst för att få vinna. Och HV kommer snart att lyckas spela två perioder och då kan man vinna ibland i alla fall.Ja, det är ändå inte orimligt, alla kan ju inte gilla att vinna.
Exakt!Jag tänker att det finns 407 ishockeyföreningar där ute jag hellre skulle hålla på, innan jag skulle krypa till det korset.
Helt enig, visst har det varit bara typ hemmamatcher för våra lag den här säsongen? Även om jag tyckte det såg ut som grönvita Ängelholmare i torsdags i Jönköping.Jag känner faktiskt inte till att det har varit några matcher alls idag. Eller rättare sagt jag känner inte till att Rögle spelar några bortamatcher alls den här säsongen. *selektiv ignore*
Nä. Nu missförstod de direktiven och spelade bara en period istället för alla 3.
Om Monten är kvar när Vecka 42 blir vecka 43 är det något allvarligt fel!Nä. Nu missförstod de direktiven och spelade bara en period istället för alla 3.