Shit vad skumt!

M

månsken

Vad har hänt egentligen? :crazy:

Gick ifrån datorn en stund, o när jag kom tillbaka hittade jag en mapp uppe full med bilder på allt möjligt, bland annat buke-människor o personer jag inte känner igen o massa andra bilder! Bilder som jag INTE tagit emot eller sparat ner alltså!

Skumt, verkligen... :/
 
Sv: Shit vad skumt!

oj. nån annan som hackat(stavning?) sig in på datorn eller? mysko låter det...
 
Sv: Shit vad skumt!

Det är inte någon sorts tempmapp du har råkat öppna (där alla sidor, bilder mm du tittat på på internet sparas)?
 
Sv: Shit vad skumt!

Jag har ingen aning. För det är bilder jag aldrig sett förut. :crazy:
 
Sv: Shit vad skumt!

det låter verkligen skumt! var det snygga bilder då ;) :D
det var nån som hade hackat sig in på min msn för nån dag sen, jag pratade med mig själv typ... :crazy:
 
Sv: Shit vad skumt!

shit, det var nån som gjorde så för mig med :crazy: . jag var skiitsur. han /hon pratade med alla mina vänner. :mad:
 
Sv: Shit vad skumt!

Nja, inte särskilt. ;) Men rätt roligt att kolla på.
Jag undrar verkligen vad det kom ifrån.. Måste fråga nån av mina datanörd-vänner.
 
Sv: Shit vad skumt!

Kan vara din mapp med cookies. Bilder som din dator hela tiden laddar ner från hemsidor du besöker.
 
Sv: Shit vad skumt!

det är jättelätt att hacka in på msn, det har jag gjort när jag & en kompis var rejält osams, men jag skämdes enormt och gjorde inget (pratade inte med hennes kompisar, ändrade "bara" lösenordet) men ändå, jag bad om ursäkt och erkände, och kände mig hur dum som helst, och det var rätt åt mig.
 
Sv: Shit vad skumt!

:eek:

Upptäckte nu att det fanns en bild på mej i mappen!! 2 st till o med, o en bild på en pålle jag känner!!
 
Sv: Shit vad skumt!

Jag fattar inte? Vadå leker med mej? Jag har inte tagit emot något program?

Fattar noll.
 
Sv: Shit vad skumt!

läste du tråden?

man kan inte vara inne på samma msn från två datorer samtidigt, den ene loggas ut. Antingen är det så att en av dina kompisar loggat in och skrivit medans du inte varit inne. Eller så har DE ett program vilket gör att de kan skriva i ditt namn..

läs tråden så förstår du nog.. svårt att förklara...
 
Sv: Shit vad skumt!

Nej, jag fattade inte ändå. Men vadå, varför kom det upp massa bilder isåfall?
 
Sv: Shit vad skumt!

svarade bara på det om att någon skrivit på din msn.. det andra får någon mer datakunning reda ut :p
 
Sv: Shit vad skumt!

Har någon skrivit på min msn? Det har iallafall inte jag upptäckt. :p
 
Sv: Shit vad skumt!

oki, men du svarade mig efter att jag svarat mörkros. Antog därför att du också råkat ut för det :p
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 950
Senast: lundsbo
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 221
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 459
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 750
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp