Shires Vintertäcke

solonfrakyrholti

Trådstartare
Hej. jag har en Shires vintertäck med halvhals modellen tror jag heter nått i stil med 93 VHC. Vad kostar ett sånt nytt? ska sälja mitt använt max 10 gånger inte en skråma eller nått. vad kan jag ta för det?

Sv: Shires Vintertäcke

Men vart köpte du det? Kolla där då och se priset och sen kanske du tar bort nån krona för att det är använt! :)

Men de är de som är problemet. min kompis fick de i julklapp å jag böt ett vintertäcke mot dett vintertäcket för mitt var för stort:( och hon vet inte häller vad det kostar:( men vad brukar dom täckerna ligga på?

under tusenlappen kostar de shires täcken med halvhals och vinterfoder jag kikat på, om det inte är de täckena med 1680 resp 1800 denier.

Ta bort nån hundring bara.. Det var väl inte så slitet?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 275
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
404
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 305
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka