Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul, om man själv och hästarna gillar det. Jag har ett ställe/marknad som ringer mig typ varje år om ponnyridning eller som i år om att skjutsa barn i vagnen.Nu har min vita prinsessa blivit erbjuden jobb igen och jag tackade snabbt ja åt hennes vägnar
Vi ska ha ponnyridning i september på ett evenemang som en kollega anordnar. Förra året var riktigt lönsamt
Ja, första/förra året var ju lite av ett test eftersom vi aldrig gjort det innan men hon var en stjärnaKul, om man själv och hästarna gillar det. Jag har ett ställe/marknad som ringer mig typ varje år om ponnyridning eller som i år om att skjutsa barn i vagnen.
Har aldrig sagt ja hittills. Inget jag känner för alls. Och fjordingen är absolit inte lämplig som ponnyridningshäst. Jag har provat. Väldigt spänd var han.
Vad har hon för boots?
Jag vet inte faktisktVad har hon för boots?
Nöjd med dom?De är väldigt lika mina flex boots
@cambodia också
Mycket!Nöjd med dom?
Jag tycker också de är bra, om det nu är samma Hade en annan sort till min förra ponny och de var så jobbiga att ta på, de här är väldigt lätta i jämförelse!Nöjd med dom?
Jag är ute efter nåt som skyddar sulan, framförallt. Hon är lite öm för sten. De vi har nu känns så klumpiga på henne.Mycket!
Enkla att ta på och av och gör sitt jobb liksom dock rätt tunna/mjuka så beror väl på vad man är ute efter.
Klumpiga är de absolut inteJag är ute efter nåt som skyddar sulan, framförallt. Hon är lite öm för sten. De vi har nu känns så klumpiga på henne.