Shettisskutt 8)

H

HIM

Jag bara måste skryta med några hoppbilder från min shettis. :bump: hon som rider heter Lina och ska tävla Nattis som är min häst då, den 11 juni nästa lördag :D
{8c0c1d23-41be-4f3f-abcd-88599445a63d}.jpg

60 cm. :banana:

{dbda4859-49f8-40bd-84fc-fdde179f960c}.jpg

60 cm's oxer. :)

{9461882b-d059-4290-a1c0-57ffb24088d0}.jpg

75 cm :bow: :bow: :bow:

Min häst är bäst! :D

Sv: Shettisskutt 8)

Hon är sååå söt!! Håller tummarna på lördag :D

GUUUD så söt!! :D
Såå avundsjuk vem vill inte ha en sån där gullulla!
lycka till med tävlandet!

Tack :D:D
För det första har jag skrivit fel, det är inte alls en oxer. :P Jag tänkte lite borta. :P

På bilden längst ner när den togs hade jag ingen sadel så hon hoppade barbacka då istället och på den i mitten hade vi tagit av den för Nattis (hästen) var så stressad så vi tänkte om det var det. Men så var det inte, utan hon var bara lite stressad för att det var nytt ställe men hon lugnade sig ganska fort. Hon hade så många nya hästar att flirta med att hon glömde bort hoppningen ;D Men sedan gick det jättebra och nu har jag sadel som hon hoppar med också så. :D :bump:

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 412
Senast: Knasibas
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 336
Senast: Alexandra_W
·
Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023