Shettisagility?

M

MeAndMyBABY

undrar om det är nån här inne som tävlar i shettisagility? & ifall nån isåfall kan ge lite tips på saker man kan träna på?!
ja undrar också ifall man får ställa upp med en shettis som inte är ´´reggad´´?

Detta har varit uppe många gånger här. Så om du söker bland trådarna hittar du massor med bra tips.

Pållen ska vara reggad.

För att få tävla måste ponnyn vara registrerad. På vissa tävlingar får såna ponnyer vara med men dom blir ej placerade. Lär ponnyn kommandon tex. saakta, hoppa, över osv. Träna också på att hästen ska kunna gå lite fritt så att du inte behöver hålla den så hårt.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 700
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 444
Senast: Amha
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
990
Senast: Myrten
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 741
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar