Shetlandshackamore

carrin

Trådstartare
Ja ni läste rätt. Jag har en vän med en mkt liten b-ponny med munproblem som behöver ett hackamore av minsta strl. Var kan jag finna det`?

Sv: Shetlandshackamore

Jag var i en ridbutik som heter Lillhästen i Stav en gång. Vet inte om de har just hackamore för shettisar men de hade många "udda" grejer till små ponnyer. Tror att länken finns här på Bukefalos. Annars kanske det finns något annat bettlöst huvudlag man kan prova.

Sv: Shetlandshackamore

Det går inte att rida hästen i något annat bettlöst? Sidepull, lindell, bitless, grimma, hannoveransk nosgrimma eller en spärrgrimma för ponnytravare kanske?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
501
Senast: Sirap
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V