Shark Tank vs. Dragon's Den

Rosett

Trådstartare
Jag brukar se båda, de går ju ofta efter varandra. Tycker ST är trevligare, positivare liksom, de i DD är typ hårdare mot folk. Visst är ST amerikansk men DD brittisk? Kanske är därför det är lite skillnad på dem? Positivare "tänk" i USA?

Vad tycker ni om dem?

:)

Jag brukar se båda, de går ju ofta efter varandra. Tycker ST är trevligare, positivare liksom, de i DD är typ hårdare mot folk. Visst är ST amerikansk men DD brittisk? Kanske är därför det är lite skillnad på dem? Positivare "tänk" i USA?

Vad tycker ni om dem?

:)
Jag föredrar faktiskt DD, eftersom de är tydligare med hur de tänker. Deobrah Meaden är jättebra att lyssna på. Jag har faktiskt fått en fd chef att sitta och titta på DD. Hen ville se The Big Picture och tänka strategiskt - jag ville visa att man ofta måste tänka även på detaljerna, men det är viktigt att veta vilka detaljer och där var DD perfekt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
753
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar