Sharam, min "lilla" Amstaff!

Sv: Sharam, min "lilla" Amstaff!

Ja amstaff-hundar är verkligen jätte fina!!!

Jag har väntat länge på att få se en uppdatering av hur han ser ut nu :) Våra är ganska jämngamla om jag minns rätt.
Ska skicka in en bild på min lillkille senare ikväll, så du får se skillnaden också!

Jag har väntat länge på att få se en uppdatering av hur han ser ut nu :) Våra är ganska jämngamla om jag minns rätt.
Ska skicka in en bild på min lillkille senare ikväll, så du får se skillnaden också!

Ja du minns rätt å din hette benjamin va? Kom ihåg hans vackra ögon :love:
Ja du nu fick du en stor uppdatering, som du ser så tränar jag inte något med honom, lite jag måste jobba med först!
Hur går det med din sötis då?

Åh, mitt minne suger. Jag hade helt glömt bort att jag skulle lägga in en bild! Benjamin är hans namn ja :love: Tyvärr har hans ögon blivit lite mörkare nu, men dom är fortfarande mycket ljusare än normalt så att säga. Mer ändrar dom sig nog inte nu heller, det mesta annat är ju klart i kroppen på honom. Men han har börjat bredda sig lite igen nu, så det kommer väl i omgångar.

Moderkortet i min dator (Där självklart alla bilder finns) har lagt av, så du får alldeles minutfärska bilder! Stackaren har precis lekt i 1 timme med bollen och flickvännen, så han stod mest och flåsade, så bilderna är inte dom bästa. Han har precis börjat lära sig att stå fint och brösta upp sig lite, men det var kört idag med det.

Han blir ju 2 år den 14:e februari, så nog är dom jämngamla i alla fall!

bild 1393.jpg

bild 1396.jpg

Åh så fin han har blivit, vilken man!
Dom har ju jättelika huvudformer ju, så mysiga pannor hehe.
Kan man få lite vikt, höjd, halsmått på din söta, kul å jämföra lite hehe.
Har din fattat det där med blommor o bin ännu för min verkar antinge vara bög eller seg :rofl:

Blommor och bin kan han mycket merom än vad matte skulle önska :crazy: När han var 13 veckor gammal och träffade sin mamma för första gången sen han flyttade hem till mig så försökte han att para henne.. Löptikar är ungefär det mest intressanta som finns på denna jord! Det går även bra med tikar som inte löper också, eller dräktiga tikar.. Bara dom luktar mogen tjej liksom ;)

Jag ska mäta och dina ikväll åt dig :) Sist vi var hos veterinären vägde han 32 kg, men det är ganska länge sedan nu. Han tappade lite i vikt när hans flickvän löpte här hemma, men han börjar komma upp i bra skick igen nu.
Halsband vet jag att han måste ha strl 60 i helstryp i alla fall, man får kämpa för att få av det annars igen. Kan tänka mig att han är ca 56-57 cm runt halsen nu, och någon centimeter till runt huvudet kanske.

Tack! Det tycker alla :D

Synd bara att han inte kan uppföra sig i ringen än.. :crazy: Han har lite problem med att stå stilla, och att stå stilla fint. Han vill helst sitta, studsa, ligga eller hänga på matte..

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 692
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 984
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 952
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat