sex..hur var det för er??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

är nu i sista månaden och min sex lust har helt plötsligt gått ner till 0.hur var det för er? ville ni ha sex sista månaden i graviditeten??
 
Sv: sex..hur var det för er??

Inte en chans, jag mådde som en magsjuk ko hela graviditeten och var fullkomligt nöjd om jag klarade av att ligga ner utan att få kväljningar.
 
Sv: sex..hur var det för er??

Vi hade sex, dock inte lika ofta som vanligt, fram till v 37. Sen hade vi varken tid eller ork med alla sista förberedelser för bebisen som skulle komma i v 38.

Tog upp sexet 2 veckor efter kejsarsnittet.
 
Sv: sex..hur var det för er??

Ja, vi hade nog lika mycket sex som vanligt ända tills den dagen bebisen föddes.
Ett par ggr i veckan kanske.
 
Sv: sex..hur var det för er??

Med de 2 första hade vi sex ända fram till dagen innan förlossning.. .typ.:angel:
Men nu med nummer 3 så funkade det bara inte..
Min mage stod rakt ut och jag kände mig så väldigt tung och det var Jobbigt, rent ut sagt..
Det blev nån ggn då & då i slutet....
Tack gode gud för att det finns andra aktiviteter än just ...sex in and out....:D :bow:
 
Sv: sex..hur var det för er??

Jag hade ingen sexlust alls under graviditeten, därav blev det inget sex de "sista 7 mån :angel: ". Sedan dröjde det YTTERLIGARE 7 mån innan min sexlust började komma tillbaka. :crazy: Så, totalt 14 mån celibat för mig och maken. :eek:

Var du glad att du velat ha sex under större delen av graviditeten! :rofl:
 
Sv: sex..hur var det för er??

Nope, inget sex i slutet av graviditeten.
Kände mig som en valross, helt orörlig.
Dessutom var lusten som bortblåst.
 
Sv: sex..hur var det för er??

För mig har det varit olika från en grav till en annan. Men jag har haft minskad sexlust vid alla fyra. Har för mig att vid tredje var jag mest kramig och var sedan nöjd.

:rofl: Detta hände när jag väntade barn nr 3. Jag och en kollega kom in på det här med sex. Han var inte spec. intresserad av frugans inviter kvällen innan pga att han sörjde sin avelshingst som bröt bäckenet och måst avlivas. som han sa: Ja sånt där är farligt, då bryter man sig och måste skjutas... Kunde inte låta bli att kontra med att - Ja dräktiga märrar är inte heller spec. intresserade av att bli betäckta.......

/Gira, som nog har lite häst i blodomloppet på denna punkten.
 
Sv: sex..hur var det för er??

Vi hade sex mer eller mindre under hela graviditeten. Jag hade vissa perioder när jag inte klarade av att han tog i mig.. Men de gick över som tur väl är!:D

Vi fick däremot ta det lugnare på slutet. Kommer ihåg en kväll ca vecka innan Jakob kom.. Då blev jag så irriterad på att mer el mindre bara ligga o ta emot så jag körde på som innan 25kg o jättemage! Jääteskönt var det:o :D

Sen fick jag förvärkar jä*lar i att i 4 timmar.. Men det var värt det:D
 
Sv: sex..hur var det för er??

Oh ja! Hade inga som helst problem med det. Värre efteråt för hormonerna har gjort mina slemhinnor så torra. Men nu när jag inte ammar längre har jag börjat med rosenrot och så här efter ca tre veckor börjar jag märka skillnad, både vg lusten och slemhinnorna. ;)

Kan även meddela att färdknäppen fungerar haha! :)
 
Sv: sex..hur var det för er??

Jag hade massa lust sista månaden men då jobbade gubben en massa osv så han hade ingen lust/ork... Nu två månader efter förlossningen kan jag knappt ens tänka mig att hångla och nu börjar han vakna till liv... Längtar nästan efter att sluta amma och börja med rosenroten så jag får tillbaka min ork överlag. Vanligtvis kommer sexlusten efter 3-4 dar med rosenrot....
 
Sv: sex..hur var det för er??

Nä den tanken var obefintlig under sista månaden och de efterföljande 2 månaderna efter kejsarsnittet... var vääääääääällllldiigt dålig sista månaden så det kan ju ha berott på det....:smirk:
 
Sv: sex..hur var det för er??

*kl* äähum hade enormt mycket sexlust under andra halvan av graviditeten. Stackars min man, han fick vara riktigt akrobatiskt för att få till det s.a.s. :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 959
Senast: Stereo
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 884
Senast: Vovve
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 795
Senast: Manji
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 102
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CCII
  • Sämsta filmen?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp