Servern är upptagen

H

Henchen

Börjar det inte bli lite väl mkt upptaget den senaste tiden? Eller är det bara jag som upplever det?

Brukar vara lite senare på kvällen, beror det på fler pers inloggade eller?

(vill inte klaga, utan är lite nyfiken på vad det beror på)

Sv: Servern är upptagen

Jo, jag tycker att det blir mer och mer "servern är upptagen". Och speciellt senare på kvällarna.

jo lite retligt är det, speciellt när det händer precis när man ska posta ett inlägg såtrycker man eller iaf jag tio ggr sen hänger det sig o så postas allt, morra :devil:

Varit rätt lugnt på den fronten här iaf, men mina inlägg tickar ju neråt som bara den! MORR!!! :devil:

Sorbe skrev:
Varit rätt lugnt på den fronten här iaf, men mina inlägg tickar ju neråt som bara den! MORR!!! :devil:
Samma med mig! :confused: Och jag har bara skrivit i seriösa trådar.
Mina inlägg är inte tillräckligt seriösa tydligen... :angel:

Hela denna morgonen har Buke krånglat! Fruktansvärt irriterande!!
Det upplever jag så gott som nästan varje dag! Varför??

Sorbe skrev:
Samma med mig! :confused: Och jag har bara skrivit i seriösa trådar.
Mina inlägg är inte tillräckligt seriösa tydligen... :angel:

Hela denna morgonen har Buke krånglat! Fruktansvärt irriterande!!
Det upplever jag så gott som nästan varje dag! Varför??

När jag gör inlägg eller läser bland forumen blir sidan vit och det står:
Sidan kan inte visas" Nån mer som får upp det?

Eller så har du bara skrivit i de forumen som rensar bort trådar efter en månad (U, ÄU, S, Barn, Gnägg).

Upptagen server får jag mest på kvällar...

Ja, men inläggen ska ju inte ticka neråt! Då kan man ju ta BORT DEN helt och hållet i stället.

Är du här bara för att samla inlägg? Det kan rimligen inte vara ett allvarligt problem om antalet inlägg minskar nån gång.

Det är värre när servern svackar - vilket den verkar göra pga hög belastning.

Sorbe skrev:
Ja, men inläggen ska ju inte ticka neråt! Då kan man ju ta BORT DEN helt och hållet i stället.
Du kan väl PM:a Gunnar så kanske han kan överföra 5000 inlägg från mandalaki till dig :idea: Mandalaki har säker inget emot att bli avryckt 5000 inlägg :angel:

Teacuptoy skrev:
När jag gör inlägg eller läser bland forumen blir sidan vit och det står:
Sidan kan inte visas" Nån mer som får upp det?

Japp.
Och när jag följt länkar har jag inte behörighet att se sidan, utan det står att jag försökt ändra i ett inlägg eller dyl...:confused: Eller att min användare är avstängd, men jag är ju här, så det kan väl inte vara fallet?

Gammeln skrev:
Jo jag tackar ja :bump: Men då blir ju din status "jättelåg" :crazy:

Vem bryr sig utom vissa få, ni kan få mina inlägg också om det kan vara till någon hjälp.:idea: Visserligen inte i klass med mandalaki:cool: men lite bidrar det väl med.:angel:

Idag får jag bara "sidan kan ej visas" vad jag än försöker klicka på...... Har varit så senaste timmen nu. Med tur kan jag läsa nåt inlägg var tionde minut. Blir spännande o se om jag kan posta detta....

Jaa har fått det också :crazy: ytterst irriterande..

Jag kan dela med mig av mina inlägg också. Är vissa bara här för att få inlägg eller. Verkar nästan så.

Så säger Buke för mig också :eek: Alla andra sidor fungerar utan problem, men här kan sidan inte visas.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 143
Senast: MML
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar