Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja gud! Det var innan jag hade streamingtjänsterna så jag köpte den på dvd, 1 eller 2 säsonger, efter att ha läst här att många såg den. Men den var inte rolig. Samma upplägg i varje avsnitt och alla var übersmarta. Dessutom tycker jag inte om Mandy Patinkin utan skägg.Jag måste lägga till Criminal Minds på listan. Vad är det nu 1000 säsonger på Viaplay och ibland har jag haft den på när jag städar.
Blev extremt irriterad av deras sätt att prata, städade bara fortare och fortare.
Måste nästan gå i terapi för att bearbeta detta, för så dålig är den säkert inte.![]()
Bron.
Lätt Killing Eve, framförallt eftersom den är så väldigt hissad på det här forumet.
Ja jag tycker criminal minds är för blodig. Jag fixar inte alla våldsamma serier, eller biljakter i det oändliga. Jag gillar typ inga serier utom Frasier töntigt nog.Ja gud! Det var innan jag hade streamingtjänsterna så jag köpte den på dvd, 1 eller 2 säsonger, efter att ha läst här att många såg den. Men den var inte rolig. Samma upplägg i varje avsnitt och alla var übersmarta. Dessutom tycker jag inte om Mandy Patinkin utan skägg.
Gud vad jag håller med, blir provocerad av det faktum att programmet är så älskat.VÄNNER.
Fattade aldrig vad som var roligt med det jäkla programmet.
Gud vad jag håller med, blir provocerad av det faktum att programmet är så älskat.
Jo, den faktorn gör ju att upplevelsen kan ändras något. Har andra serier som jag egentligen tycker är dåliga, men av nostalgiska skäl uppskattar på något vis. På samma sätt som att vissa serier, filmer eller musikalbum som jag älskar kommit att sammanlänkas med dåliga perioder i mitt liv, så jag kan inte kolla eller lyssna ändåJag gillar faktiskt Vänner. Men tror mer att det är för att jag växte upp med att se det efter skolan och att det ger en skön nostalgitripp än att själva serien är särskilt bra.
Sopranos är ju världens bästa serie!Sopranos, Girls, True Detective, Solsidan och Bron. Om jag inte känner att jag vill se vidare efter två avsnitt är det inte något för mig, även om andra säger att det bli bättre och bättre.
Hade också svårt för Narcos, men där var det våldet som gjorde att jag slutade titta. Handlingen var bra, kom igenom nästan hela första säsongen. Chernobyl har jag tagit paus från då den blev för obehaglig men har bara ett och ett halvt avsnitt kvar så den ser jag nog klart.
Finns några andra som jag inte tror är något för mig, men kan inte säga säkert då jag inte sett något avsnitt, utan bara går på beskrivningen. Som exempel The Handmaids Tale, The Walking Dead och Breaking Bad.