jag älskar introt till den. Och bara idén att en maffiaboss ska gå i terapi!Sopranos är ju världens bästa serie!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag älskar introt till den. Och bara idén att en maffiaboss ska gå i terapi!Sopranos är ju världens bästa serie!![]()
Ja. Hela grejen liksom, det är som en vanlig välbärgad skrytig amerikansk familj, det är bara det att pappa är maffiabossjag älskar introt till den. Och bara idén att en maffiaboss ska gå i terapi!
NCIS är gullig för egentligen handlar det om en familj (lite som de försöker göra med ICA-reklamen - om de inte vore så bedrövligt elaka mot varandra i ICA-reklamen)Äsch jag gillar amerikanska polisserier som NCIS o dylikt, till min mans stora sorg och bedrövelse.
Det räcker ju att höra vad de som gillar den säger, så hör jag att jag inte gillar den.Solsidan hade jag förträngt. Har aldrig fattat vad som är så bra med den?
Skriver under på jävla Vänner! En kursdeltagare nämnde att den finns på Netflix men snart försvinner så hon höll på att se om den, jag tänkte att man kanske borde göra det ändå - jag såg ju avsnitt ibland när det begav sig och har för mig att det var hyfsat kul. Men vilka skitstövlar de där "vännerna" är! Vem ska man sympatisera med, hela gänget suger ju!?![]()
Men jag förstår inte riktigt det här med att gå tillbaka i tiden och revidera uppfattning om saker och ting till dagens...öhhh...alltså - det finns väl massa saker man skrattat gott till och uppskattat förr i tiden men idag är så mycket så annorlunda att det liksom är bara dumt att adaptera dagens uppfattning till den tid vi var då.Jag tror att man bara kan gilla Vänner om man såg den första omgången/inom några år från när den gjordes. Tyvärr är detta min sovserie men ärligt talat så stör jag mig rejält på serien numera. Men så är det med många "roliga" skämt i liknande serier från samma tidsperiod. Har vuxit ifrån såna skämt och tur det![]()
Avskyr Solsidan. Rika människor med löjliga problem.Det räcker ju att höra vad de som gillar den säger, så hör jag att jag inte gillar den.
Finns det NÅGOT svenskt de senaste typ tio åren som varit bra? Bron var skitbra men den var ju samproduktion.Avskyr Solsidan. Rika människor med löjliga problem.
Springfloden tyckte jag var riktigt bra!Finns det NÅGOT svenskt de senaste typ tio åren som varit bra? Bron var skitbra men den var ju samproduktion.
Ja gud. Westworld. När Handmaid's tale var ny och jag var helt tagen av den skrev någon här att jag borde kolla Westworld, den var ännu bättre. Tog mig igenom ett helt avsnitt men jösses vad dåligt det var.Breaking Bad, Westworld, Fargo och Walking dead - serier jag icke klarar av och som sambon dessutom älskar vilket gör vårt serietittande något svårt![]()
![]()
Den gillade jag nog också. Fast mest för temat och i viss mån identifikation. Det senare var rent plågsamt stundtals, trots att jag inte är man.Förresten, Torka tårar utan handskar gillade jag. Dock inte så att jag slog frivolter av lycka.
Såg aldrig den! Men det är väl också Börjlinds? Samma som Graven.Springfloden tyckte jag var riktigt bra!
Ja Graven! skitbra! nu kör svt någon slags spel där vissa är tjuvar och andra poliser. Mycket bra. Plötsligt förstår jag varför SD är största parti...Finns det NÅGOT svenskt de senaste typ tio åren som varit bra? Bron var skitbra men den var ju samproduktion.
Det enda riktigt bra jag kan komma på från modern tid är Graven (2004). Den var verkligen bra. Sen kom en säsong 2 som var apdålig.
Förresten, Torka tårar utan handskar gillade jag. Dock inte så att jag slog frivolter av lycka.
Skådespelarna var mycket bra. Dock tror jag på något vis att jag hade föredragit en annan upphovsman än Gardell. Det blir alltid väldigt mycket Gardell över Gardell.Den gillade jag nog också. Fast mest för temat och i viss mån identifikation. Det senare var rent plågsamt stundtals, trots att jag inte är man.