Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker ni? Vad tror ni om paren? Sett 7de avsnittet nu på Discovery.
Ja precis, hon är mitt i klimakteriet och de tror på barn haha.Ja! Förvirringen som uppstår när Erica 51 som pratar om värmevallningar och klimakteriet hela tiden säger "om jag inte blir gravid ska vi adoptera". Que?
Nej, hon lär ju inte bli gravid...
Tanawarn är bäst tycker jag o Mattias är väldigt omtänksam.Jag tror typ åå Mattias och Tanawarn. Resten? Mja.
Tycker Dubai-snubben framställer sig själv som både oskön och ett äckel.
Ja fattar inte vad hon ser hos han, däremot tycker jag han blir bättre iafTycker Dubai-snubben framställer sig själv som både oskön och ett äckel.
Inte jag heller, tycker han påminner om surf-killen i säsongen innan. Lika arrogant och oskön.Ja fattar inte vad hon ser hos han, däremot tycker jag han blir bättre iaf
Har du sett när de är på gymmet och han kommenterar andra tjejer? Så sunkigt.Såå vidrig
Har du sett när de är på gymmet och han kommenterar andra tjejer? Så sunkigt.
Ja usch ingen av de va nåt jag skulle vända mig om efter. Mycket motbjudande attityd.Inte jag heller, tycker han påminner om surf-killen i säsongen innan. Lika arrogant och oskön.