Separation och höggravid.

Jag blev ensamstående när jag var i v.36 med mitt andra barn. Pappan hade inga barn sen innan.
Han var med under förlossningen. Eller ja, han körde oss dit, barnet kom efter 7 minuter på förlossningen.

Jag ville helamma så han fick komma och hälsa på 1-4 ggr i veckan.
När barnet var 1 år började jag jobba och pappan var föräldraledig. Men barnet bodde hos mig. Jag lämnade honom hos pappan på morgonen och hämtade efter jobbet. Vid 1,5 började han sova en natt i veckan hos pappan. Sen ökade vi lite successivt.
När han var 3 bodde han lika mycket hos båda. Delade veckorna så han slapp vara ifrån den ena en vecka i sträck.
Nu är han 8 och har lika bra relation med oss båda. Han ville själv börja med varannan vecka för ett halvår sen.
Men tills då hade jag varje onsdag torsdag och varannan fre-sön.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 332
Senast: lundsbo
·
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 845
Skola & Jobb Bytte jobb för snart 6 månader sedan. Har mindre än en månad kvar på min provanställning, och än har jag inte fått veta om jag får vara...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur