Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har Eskadrons flexisoft senskydd på pållen när jag hoppar, även i terråängen eftersom jag inte har några fälttävlansskydd.
Problemet är att de ofta trillar av när vi har ridit genom vattnet och de blivit blöta. Hur sjuttsingen får man dem att sitta fast?
jag kör på silvertejp Tejpa inte bootsen bara, mycket större risk att tejpen lossnar där, och inte så kul att ha en fladdrande tejpbit mellan hästens ben
Är det inte dom skydden som har en tryckknapp som säkerhet oxå?
Om dom trillar av så har du inte stängt dom ordentligt känner nämligen folk som tävlar fälttävlan med dom och dom sitter kvar
Men annars är väl karborrarna utslitna o då skulle jag tejpa så skydden sitter!
Vadå vet inte? Du ser väl om de är knäppta eller inte när de ligger på backen? Skulle iaf tippa på att resåren töjer sig o de glidern ner/av eller lossnar när de glidit ned. FARLIGT och mkt obekvämt för hästen oavsett. Köp nya skydd utan resår eller med resår avpassad att användas vid vatten/terrängridning.
Det är väl nästan självskrivet att skydden trillar av om det bara är kardborre och man rider FT! Tejpa eller köp ett par Flexisoft Cross Country, har dom på mina pollar å tycker att de är hur bra som helst!
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.