Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket rörelse i en stillbild!
Haha Hur kallt är det hos dig nu? Jag hoppas på att slippa skor på Aysu den här vintern, mest för att det är så bökigt. Hon älskar som tur är att ha skor på sig när det är så kallt att de behövs...Dags för skor igen, väldigt nöjd hund
Visa bifogad fil 38883
Haha Hur kallt är det hos dig nu? Jag hoppas på att slippa skor på Aysu den här vintern, mest för att det är så bökigt. Hon älskar som tur är att ha skor på sig när det är så kallt att de behövs...
Ebba hälsar att det är helt rimligt att bada så här års.Grått, rått, blött och plus 5 grader. Då är det självklart badväder enligt Ascot. Konstigt nog var han ensam badare . Faktum var att vi var helt ensamma på hela stranden.
Visa bifogad fil 38948
Ni får flytta hit! Här var det 7 plusgrader när det var som varmast igår och idag. När det blir ner mot -15 så får Aysu skor, fast jag hade gärna haft på det tidigare om vi haft någon vattentät variant...Minus 9 igår, han blir tyvärr märkbart påverkad utan
Piggare och mer villig med, skyddar ju mot gruset också!
Ni får flytta hit! Här var det 7 plusgrader när det var som varmast igår och idag. När det blir ner mot -15 så får Aysu skor, fast jag hade gärna haft på det tidigare om vi haft någon vattentät variant...