Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Idas pappa demonstrerar termen "vallidiot".

547451_10151504215658666_235684430_n.jpg

:rofl: :rofl: :rofl:

Chili minsann! Och så en bild på lillmatte dessutom - det är dags att posta fler bilder tycker jag nog. ^^

Idag klättrade vi upp till Jenny Brae.

Och allt blir inte alltid bra när man ber jyckarna posera framför vyerna. XD

Men någon blev hyfsad. Terriern börjar komma tillbaka i form, det gillar vi.

Sedan hamnade vi i en vårrabatt!

I veckan som kommer ska min ena tös få sitt chip bortopererat - det vandrade iväg till bakom skuldran när hon var valp och har i vinter blivit rejält inkapslat och ömmar. Nu ska det väck, då det sitter i vägen för spårselen.

Men självklart måste det kommande såret skyddas för ev kliande, så idag inhandlades en bebiströja på rea och med avklippta ärmar passade den bra. Texten var helt otroligt passande på damen:D

Untitled by heffalklumpens, on Flickr

Jag vill bara flytta till Skottland när jag ser dina bilder! :love: Var i Skottland bor du? :)

kl
Jag och Quando passade på att åka till stranden och titta på solnedgången
529205_10152780834290061_1773483081_n.jpg

547294_10152780834450061_390957006_n.jpg

540709_10152780835180061_1529933456_n.jpg

Älskar din blandning av svenska och engelska! :love::rofl:

:o jag har lite identitetskris ibland... *vissel*

Sel: haha ja, han lever livet nu lillgrabben! Du skulle se nar vi myser och delar leksak i soffan (dvs jag ligger i soffan, han ligger halvt uppe pa mig med sin wubba i mitt ansikte och tuggar/snuttar pa den... mysigt sager plutten... :D )

kl

Idag har vi varit vid sommarstugan. Vi bestämde oss för att det var vår och körde på lite bad och lek i vattnet. Bästa dagen på länge tyckte Liam eftersom jag mest varit upptagen av träning och tävling av häst senaste veckan. Rackaren väger nu 27 kg. Jag hade tänkt att vi skulle landa på 25 någonting, men tji fick jag. Och han är inte ens 6 månader...:D

Soldyrkaren

Liam och havet

Bollhämtning, men en riktig modell har alltid koll på kameran

Stor och ståtlig, synd på ljuset bara

Så härligt att det verkligen gett resultat! :bump:

Det känns hur underbart som helst :D Hon är verkligen som en ny hund, även om hon inte är helt bra än. Än så länge håller hon inte för annat än koppelpromenader. Efter de gångerna jag provat att släppa henne så har det blivit rejäla bakslag. Men, nu trappar vi upp mängden motion sakta och försiktigt. Mest går vi på trassliga små skogsstigar. Rätt mysigt det med :)

Dagens Wahidah-bild :)

16623_1366580964.jpg

(och ja, hon är lite väl smal, det blev så när vi gick från ingen motion till hyfsad mängd motion. Nu får hon så mycket mat att hon iaf inte verkar gå ner mer i vikt)

+hermulen
Men fyyy på er med era badbilder! Ulay vill också bada! Här är "isen" fortfarande kvar..och snön..kallt är det också! *morr*

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 585
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
758
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka