Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

KL

Att vakna med det här djuret i sängen:

snyggapivi_5142e4e1ddf2b344aed8cfe5.jpg

:D

KL

Här är mina gamla damer.. still going strong även om det sovs mycket också.

Bild från igår, Freja 8 år, till vänster och Maggie 10 år, till höger.

482378_10151384046608300_975553881_n.jpg

Ska hälsa det åt honom så han blir ännu malligare :love:

Idag ställde han upp sig mot en enorm huskyhane hos vetten. Huskyn var fan.. gigantisk.. i brist på ord. Mörk och snygg med isblå ögon :love: och han morrade djupt nere i bröstet. Vad gör den här? Som är en fjärdedel så stor, jo han ställer upp sig och morrar tillbaka. Skapade lite fniss där inne kan jag ju tala om :D Kaxmörten

889336_10151305617631927_1712158182_o.jpg

Blev en promenad ner till havet i det soliga vädret!! Att putta barnvagn var inte det lättaste i den snön och is som blåst upp på stranden, men, men lite extra träning!! :)

Från morgonpromenaden igår med pappa, pappas vovve, pappas granne+ hennes vovve. Å så mitt lilla snömonster! :love:
wpid-20130315_085901.jpg

KL

Någon i hushållet tog en ögonblicksbild igår. Man kan försöka få perfekt skärpa i evighet så helt plötsligt bara händer det, taget av ett barn :D
Han är precis lika mild, glänsande och len som han ser ut! Han ligger på filten de får massage på = bästa filten i världen :love:

vacker_zpse42f1463.jpg

Men ååhh...var har ni köpt den filten? Jag har nämligen en likadan som jag fick för många år sen när jag var liten, vi köpte den på en marknad i Polen...och än idag är den en favoritfilt, som nu hundarna fått ärva hehe :D
2013316201447358516258_sbig.jpg

kl

Liam kan nu komma upp i sängen själv, om han tar fart! Han fick ett valpryck ikväll och helt plötsligt så var han bara uppe i sängen så tittar han på mig "Hur kom jag upp hit?!" liksom.
Jag blev glad och förväntade mig fotvärmning men tji fick jag då han tycker att det är svalare och skönare på golvet och slank ner dit efter 1 minut.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
205
· Visningar
10 138
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Uppdateringstråd #2
  • Unghästfasoner?