Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

IMG_3528.jpg

IMG_3546.jpg

IMG_3549.jpg

IMG_3548.jpg

IMG_3527.jpg

IMG_3527.jpg

IMG_3543.jpg

Senast ändrad:

Skååååne:D men dock har det blåst mongomycket hela helgen så det har knappt gått att vara ute...

Tala för dig själv, i Lund vaknade jag till flera centimeter snö på backen imorse! :eek: Plus mongoblåsten. Extremt lokalt dock, en km utanför stadsgränsen var det sol och barmark..!

Jag såg det bland mina fb-vänner, fy farao... För en gångs skull befinner jag mig på rätt plats:D

Tack! :love: Har du också Eurasier? :)

Ja! :) Eller hos mamma, det är ju mammas hund egentligen även om jag var/är väldigt delaktig i allt kring henne. Men nu har jag flyttat till Linköping och har henne bara ibland. Hon börjar dessutom bli till åren, fyller 9 år på torsdag. Men så kul att se bilder på era Eurasier :love:

Ja! :) Eller hos mamma, det är ju mammas hund egentligen även om jag var/är väldigt delaktig i allt kring henne. Men nu har jag flyttat till Linköping och har henne bara ibland. Hon börjar dessutom bli till åren, fyller 9 år på torsdag. Men så kul att se bilder på era Eurasier :love:
Vad roligt med en äldre Eurasier! Har du någon bild på henne? Skulle vara kul att se! Har mest träffat yngre Eurasier, men en äldre tik har vi träffat, hon var fin, lite av en smäckrare sort än vad min är!

vad de ser sköna ut när de flyger fram! :)

KL
Min lilla pluppa idag, 5 månader och två veckor gammal. Och med rosa tjejsnöre!
313479_10151361407785765_1691482835_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 107
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka