Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Ja, en tjockis såg han verkligen ut att vara! :p Söt var han dock ändå

Han väger ungefär 2kg mer än han ska göra.. Meen imorgon får han ny mat och ska till veterinär för att få klartecken att börja motioneras ordentligt ;) Han är dock jättetrevlig och älskar att hålla igång, så det lär bli finfint så småningom.

Mina senaste, från i dag :love:

734158_10200333028507367_651395842_n.jpg

226713_10200333028427365_1329708079_n.jpg

*kl*

Skitig som vanligt, men en rätt fin donna på åtta år tycker vi!

Åh, tokfian, klart hon är fin!

R_C: Men jisses, lycka till med bantningen!

Memma: Första bilden :love: Jag vill också ha en vintis!

Fin bild på fin Mattis!

kl

Snöig långtur idag på fm!
Täcket åkte av frysekycklingen för att kunna ta ett par bilder!

WP_000628_zpsb32cd081.jpg

WP_000627_zpse28a3dd2.jpg

Han väger ungefär 2kg mer än han ska göra.. Meen imorgon får han ny mat och ska till veterinär för att få klartecken att börja motioneras ordentligt ;) Han är dock jättetrevlig och älskar att hålla igång, så det lär bli finfint så småningom.

Stackarn. 2 kg på en dvärgpudel är inte lite. Och ja, om en pudel inte älskar att hålla igång så hade det varit något allvarligt fel på den ;)

*kl*

Här har de varit en tung start på året.
Min lilla Jaffa fick somna in den 9 Januari, efter att ha drabbats av glykolförgiftning.

Älskade lilla tokhund, så saknad! <3

ripjaffa2_zpsc2bd1469.jpg

Åh så fint! Och så välmusklad :laugh:

Tack. Tycker du han är välmusklad???

Gud vad kul o höra med tanke på att han inte är i så där toppform.
Först gick han ner drygt 1 kg i vikt första veckan efter Puma var borta o sen vid jul/nyår åkte han på mag sjuka och förlorade ca 1 kg.
Dagen efter Pumas avlivning vägde han 15,2 kg (bra form) i julas var han nere på 13.4 kg :crazy:

Nu men hjälp av färskoder/Standardt (färskfoder fjäsk morgon bara) så börjar han bli snygg igen. Nu 14.5 kg så nu ska det byggas långa fina muskler :love:

Men TACK än en gång att du tkr han ser välmusklad ut, känns kul o höra efter ett par tuffa månader!!!!

Tack. Tycker du han är välmusklad???

Gud vad kul o höra med tanke på att han inte är i så där toppform.
Först gick han ner drygt 1 kg i vikt första veckan efter Puma var borta o sen vid jul/nyår åkte han på mag sjuka och förlorade ca 1 kg.
Dagen efter Pumas avlivning vägde han 15,2 kg (bra form) i julas var han nere på 13.4 kg :crazy:

Nu men hjälp av färskoder/Standardt (färskfoder fjäsk morgon bara) så börjar han bli snygg igen. Nu 14.5 kg så nu ska det byggas långa fina muskler :love:

Men TACK än en gång att du tkr han ser välmusklad ut, känns kul o höra efter ett par tuffa månader!!!!

Bra mycket mer välmusklad än de flesta vinthundar jag brukar se iaf ;) Man ser ju tydligt musklerna vid skuldra/överarm osv. Det gör man verkligen inte på alla hundar.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
197
· Visningar
9 491
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka