Senast tagna bilden IX

Bild från i söndags när Morris passade på att kyla ner sig lite under jakten. Givetvis i den grisigaste pölen han kunde hitta :p

9TdJQZh.jpg

jNYiyqp.jpg

En trött dam i soffan! Älskar när dom sover och munnen är lite sådär öppen så man ser bissingarna:love: en annan hade dock fått nackspärr av den huvudpositionen :nailbiting::D
Haha, visst är det roligt när de tappar hakan sådär? :D Ebrah gör det ganska ofta, och så brukar tungspetsen trilla ut. Om hon börjar drömma då så rycker det även i tungan och ser helt hysteriskt kul ut :love:

Så soligt och fint ute nu, och tillräckligt kallt för att folk ska välja att hålla sig inomhus :P Därför kan Ebrah vara lös en stund varje promenad, sedan gå i flexi och Aysu kan vara lös mest hela tiden (förutom när Ebrah är lös). Otroligt skönt!

Och alltså... Den där Aysu. Jag pratar ganska mycket med henne när hon är lös, och hon förstår allt jag säger hela tiden. Jag visslar när hon ska vänta, kan ibland säga "vänta" eller "stanna" beroende på vad jag vill osv. Hon förstår allt, och jag har ingen aning om hur jag tränat in det med henne. Det bara fungerar. Klockrent.
23347495_142066903185128_5060006077857267712_n.jpg

23507181_188040535092219_4644387431267696640_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
218
· Visningar
10 643
Senast: pepp
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka