Tinja fastnade på bilder igår! Köpte några
Hennes öron har verkligen ett eget liv.....
Hennes öron har verkligen ett eget liv.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar du in kontot Ninniosterholm så hittar du en hel hög med bilder på Aysu och Ebrah i alla fallEn vanlig inomhus bild på fluffet bara. Skriver mest här just nu för att jag insett att jag knappt följer några bukehundar på instagram. Var är ni??
Glad Aysu som även viftat lite på svansen idag, trots regn Här går det också att se hur långa promenader vi tar nu. Gräsmattan är preciiis utanför vår port. Vi går ut på den, går längst bort, vänder och går tillbaka in. That's it Längtar till nästa vecka då vi kommer kunna ta några 10min-promenader.
(och jag måste se till att tvätta henne vid ögat lite... Det hade runnit massor när hon var på Strömsholm. I vanliga fall rinner det inget alls.)
Ett gäng bilder från senaste tiden!
Kayo BIS-junior på svenska greyhoundklubbens inofficiella utställning i Helsingborg 13/5
Santo på IDS Roskilde 29-30/4
Bus häromdagen
whippet eller flygekorre?
Verkligen fina hundar du har.
Kollar du in kontot Ninniosterholm så hittar du en hel hög med bilder på Aysu och Ebrah i alla fall
Är det på Lunds bk? Jag och Tage gjorde BPH där i förmiddags Synd vi missade varandra!Bild från dagens lydnad:
yes det är det!Är det på Lunds bk? Jag och Tage gjorde BPH där i förmiddags Synd vi missade varandra!
Jag heter linaochdjuren på insta, inte ett hundkonto men ganska mycket hund och resten är på andra söta djurEn vanlig inomhus bild på fluffet bara. Skriver mest här just nu för att jag insett att jag knappt följer några bukehundar på instagram. Var är ni??
Det gick superbra, han visade verkligen vem han är liksom så jag är väldigt nöjd Tänkte länka till filmen sen i BPH-tråden. Men han är cool och oräddyes det är det!
Åh vad typiskt. Såg att det var BPH i andra ändan av plan. Hur gick det?