Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ju galet söt!I förrgår var vi ute i regnet..
och idag var vi ute i blåsten!
Det vet jag inte riktigt, här är har vi haft 8-12 grader på dagarna de senaste dagarna
Fantastiskt fina hundar har du iaf!
Det vet jag inte riktigt, här är har vi haft 8-12 grader på dagarna de senaste dagarna
Fantastiskt fina hundar har du iaf!
haha. Lite avundsjuk är jag. Hos oss var det -10 den dagen. Sen har det legat på mer behagliga -5 men då fick vi vind istället som gjorde att det kändes ännu kallare.
Men eller hur! Här har vi också typ 10 grader och det är mest blött och trist. Vet inte vem som var smutsigast idag efter promenaden, jag eller hunden?! Jag saknar snö alltså! Eller iaf frusen mark och inte bara sump i skogenFortsatt varmt här!
Spårade i 8-10 grader idag, fick ta av mej jackan efter att ha lagt spåren och gick promenaden i fleece
5-10minusgrader är liksom mer rimligt nu!
Som sagt, det är JÄTTEKUL med plusgrader och lera. JÄTTEKUL verkligen! (jag är hundvakt åt Pepsan, men lämnade henne hos mina föräldrar efter promenaden. Mycket nöjd med att inte få med henne hem..)
Väldigt fina färger i skogen! @Theodor
Det värsta med Pepsans päls är att den typ suger åt sig smuts Så det blir extra trökigt när hon gräver och har sig eftersom allt fastnar i hennes otrimmade tassar/under magen osv
Nästa gång jag skaffar pälsig hund (eller lånar en) kommer den inte ut i skogen om den inte är inlindad i gladpack Eller har vettig smutsavvisande päls då!Jag kan tänka mig det... . Min har åtminstone lite smutsavvisande päls.
Älskar f.ö. att hon har lera på tungan på ena bilden!
Gud vilken bra bild!@Killaloe Åh tack! Än orkar kameran.. Iallafall när de är stilla Och ja, hon gör sig otroligt snygg i vinterlandskap. En av mina absoluta favoritbilder någonsin är från förra vintern
Tack, det är verkligen min all-time favoriteGud vilken bra bild!
Helt fenomenal bild alltså!@Killaloe Åh tack! Än orkar kameran.. Iallafall när de är stilla Och ja, hon gör sig otroligt snygg i vinterlandskap. En av mina absoluta favoritbilder någonsin är från förra vintern
Blev en promenad i kylan