Senast tagna bilden IX

Fika med kung Ruben
6qC0uhI.jpg
Alltså han ser ut som en cupcake! :love::D

Sambon tog med kameran på dagens skogspromenad men vi får inte till skärpan ordentligt. Någon som vågar sig på att gissa vad vi gjort fel, för högt ISO? De mörka partierna blir liksom korniga i skala 1:1. Det var visserligen inget toppenljus inne i skogen.

december_zpswgviiszj.jpg

december2_zpsutbogurb.jpg

december3_zpstkrbycgk.jpg

Vad använde ni för inställningar?

Och fy vad snygga ni är! :love:

Det är nog ISO som bråkar med bildkvalitén! Det brukar bli väldigt grumligt och kornigt om man använder sig av hög ISO.

Fasiken att man aldrig tar sig tid att testa runt mer när man väl står där ute, vi får testa med lägre iso nästa gång. Dina bilder brukar ju alltid vara så skarpa och fina, vad brukar du köra för inställningar?

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
10 11 12
Svar
228
· Visningar
11 364
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
833
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V