Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

kl*

En bild från morgonpromenaden :)
32896191.jpg

Skog :love: Bitter malmöbo saknar hederlig, värmländsk skog!

KL

Från lure-coursingträningen. Första för året.

En greyhoundvalp tittade på.
32296_1330965310.jpg

Afghanerna på plats.
75681_1330965315.jpg

Blivande borzoi-stjärna?
72165_1330965319.jpg

Nöjd whippettik med fångad trasa.
66294_1330965326.jpg

Khaki och Cc tog det lilla lugna i väntan på deras tur. Eller, Cc i alla fall. Khakis tur var miljöträning i bilen.
43315_1330965336.jpg

memmas Lotus.
34456_1330965354.jpg

Afghaner i mål
35198_1330965379.jpg

Cc (i rött).
56267_1330965390.jpg

Skog :love: Bitter malmöbo saknar hederlig, värmländsk skog!

KL

Från lure-coursingträningen. Första för året.

Jag skulle allvarligt vilja prova LC med min ena lilla lancashire heeler. Hennes lycka skulle vara total att faktiskt få kuta järnet efter något som rör på sig:D Trots sin litenhet än hon rackarns så snabb:)

Skulle jag också vilja testa med min DSG!

Galopperade med hästen häromdagen, ganska bra tempo (hemväg) o då kommer den där lilla skiten upp jämsides, tittar på mig o sen drar hon om :eek: fy tusan vad jag skrattade :rofl:

Jag vill också prova LC!
Ivan skulle vara grym. Och Billy är en sann sprinter, men har nog inte riktigt lika mycket jakt i sig.

Båda har kammat hem varsitt guld i DP-race :D

Ni får hålla ögonen öppna efter släphareträningar, där brukar alla raser vara välkommna!
För er som bor nära Stockholm så anordnar dom det en gång/vecka under sommarhalvåret i Jordbro söder om Stockholm.
Kika in i vinthundstråden, där finns alla LC och släphareexperter :D

För varje bild som du lägger upp på Billy och Ivan så blir jag bara mer och mer övertygad om att en DP borde finnas i mitt hem! :)

kl
Från morgonpromenaden
WP_000169.jpg

WP_000173.jpg

WP_000168.jpg

De är sannerligen fantastiska.
Om du söker på "billy och ivan karlstad" kommer du till deras blogg ;)
Och Billys mamma fick nya valpar förra veckan, så det är fritt fram att passa på :angel:

Och vad fint ni har det! Snart kommer det gröna.
Härliga bilder!

Men fy, inte tipsa om lockande små söta valpar! :devil:
Annars kanske jag smugglar hem en liten DP i jackfickan utan att berätta för sambon :angel:

*KL*

Det har ar till alla i traden..

satt och kikade pa alla fina bilder har med maken igar, manga fina skratt.. o sa sa han nagot som jag vill dela med mig av

Att det var harligt att se alla olika raser - lite hur olika de sag ut jamfort med har, sighthoundsen och, i synnerhet Migo bcs, som ser annorlunda ut an han ar van vid. (Han tycker era hundar ar aslackra!) Och hur sunda och valmaende de alla ser ut... efter en stunds tittande kom da konstaterandet

..."De ser alla ut som om de gar till en proffsgroomer..!!!"

Det har ar en underbart harlig trad! Och jag tyckte ni skulle veta att det verkligen ar en frojd att se alla era hundar.

Bewildered: Ditt PM råkade försvinna i inkorgsrensningen, kan du skicka det igen?

skickat ^^

o sa tva bilder pa Rocket som tycker han har basta ideen for vad man ska gora en gra, mulen, disig dag som denna..

DSCF3719.jpg

DSCF3720.jpg

*kl*

Jag blir lite avundsjuk nu när jag ser alla barmarksbilder.. Här har vi massor med snö fortfarande, men under förra veckan var det plusgrader några dagar så numera har vi inte vintervägar längre utan det är SNORhalt ute :mad:

Det innebär att det nästan uteslutande blir koppelpromenader för oss, jag vågar inte ha henne lös eftersom det spritter så mycket i benen på henne och jag ser bara att hon halkar och gör sig illa.. Jag behöver inte barmark - jag behöver ohala vägar!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 338
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025