Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite trådkap men men....
Åh jag hade också velat ha min hemma så man kunde ha koll och anspassa hage, utgång själv. Jag har ändå väldigt förstående stallägare och står i ett litet stall så jag tror inte jag kan ha det bättre som inackorderad men samtidigt finns det ju gränser för vad man kan be dem om. De tar dock in min häst om de ser att han blir stirrig och de sätter på honom skydd och BoT utan extra kostnads samt smörjer honom med antiinflammatorisk gel och linimient när jag inte kan komma ut så de är verkligen snälla. Men jag hade behövt en annan hade nu som inte är knölig och lite så......
Är din är helt bra nu då? Jag vet en del som tycker jag är dum som behandlar men man måste ju iaf försöka tycker jag!
Alltså..
hur många hästar får gaffelbandsskador i hagen?
Nej jag är tjatig o tror att det är griffelbenet som irriterar o som oxå blir irriterat- ekorrhjul
Alltså..
hur många hästar får gaffelbandsskador i hagen?
Nej jag är tjatig o tror att det är griffelbenet som irriterar o som oxå blir irriterat- ekorrhjul
Vad Ska de kunna göra åt griffelbenet?
Ja om hästen inte brallar runt i hagen och förvärrar sin senkänning så har vi tur. Annars har vi otur.
Teorin om gaffelbandet är hagrelaterad.
Jo men jag menar om det börjar med ett trasigt griffelben.
att det synkas.
tittar man på nominous bilder så ser skuggan brevid griffelbenet ut att ha ökat- irritationen.