Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon här som kan något om att skicka semin inom Europa? En uppfödare som vill använda min hane och kan vi lösa det genom att inseminera hennes tikar med skickad sperma så hade jag varit glad.
Kan inte rasklubben hjälpa dig? I min ras görs det ganska ofta. Jag inbillar mig att du bor i Skåne? Har för mig att det är bättre att åka till Danmark för att tömma och frysa in om du inte ska skicka färskt.
Hundavel & Ras
Hej!
Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög .
Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.