Semester.

Resemål

• Paris

Röster: 1 2,0%
  • Barcelona

Röster: 3 6,1%
  • Porto

• Aten

Röster: 1 2,0%
  • Rom

• Någon ö i Grekland

Röster: 14 28,6%
  • Störa vänner runtom landet

Röster: 22 44,9%
  • Stanna hemma

Röster: 2 4,1%

• Antal omröstningsdeltagare
    49
  • Omröstning stängd .
1717918840770.webp

gröna flaggor är platser jag vill besöka

Inte riktigt det ni frågade om. Men jag älskar 2 dagars utflykter. Bor gärna på clarion collection, där ingår middag. Jag reser med små barn, men uppskattar det mycket för att det blir mer avslappnat!

Som två dagars har vi varit i Uppsala, nyköping(kombinerade med Kolmården),Linköping och Göteborg.
Bil tog vi till Nyköping men annars föredrar jag tåg.

Sen brukar det bli någon fin park, något museum osv.
Billigt och super mysigt!

En hel del alltså. Vad är det som ligger utanför Stockholm mot Enköping som du tänkte på?

Du inspirerade mig att göra en lista med idéer för besök i några naturreservat till min semester. Men jag ahr inte alls lika många. Jag lade band på mig lite.
säg bara till om du vill ha sällskap

Liknande trådar

Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 128
Senast: escodobe
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Red_Chili
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 221
Senast: sjoberga
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar