Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
någotingVad vill du göra? Så olika resmål i din omröstning
Jag som inte tål värme så bra tänker precis tvärtom. Storstadsresor brukar vara mer inomhus i kylda lokaler än strandvistelse. (Fast du har nog ändå rätt i att i juli-augusti får man nog förbereda sig på extremt varmt oavsett).Vid den tiden på året hade jag valt en solsemester på en ö i Grekland.
Storstäderna i omröstningen hade jag åkt till på våren. För stor risk att det blir alldeles för varmt där under högsommaren mtp hur de senaste somrarna har varit.
Funderar på att åka på semester. men fråga är, vart ska jag åka. Juli Månad
Tycker det är lite jobbigt att behöva åka själv. Det skulle vara skönt om man hade en side kick.Bra tråd. Har samma funderingar, men vet inte var jag vill åka ensam alt var jag kan hitta någon att åka med. Också Juli.
Maken vill/kan inte åka med i år av olika kanske någon enstaka natt nånstans. Och jag har dessutom ingen lämplig hästvakt att uppbringa just nu känns det som. Så jag behöver honom till det.
Jo, så klart har jag kompisar, men ingen som verkar så värst taggad på en sån sak.
De har fullt upp med saker som partner, familj, ekonomi och djur.
Vad snabb du var. Jag lade till lite i inlägget ovan nyss så du vet.Tycker det är lite jobbigt att behöva åka själv. Det skulle vara skönt om man hade en side kick.
Jag som inte tål värme så bra tänker precis tvärtom. Storstadsresor brukar vara mer inomhus i kylda lokaler än strandvistelse. (Fast du har nog ändå rätt i att i juli-augusti får man nog förbereda sig på extremt varmt oavsett).
Annars kan jag varmt (eller kanske kallare då) rekommendera de baltiska huvudstäderna.
Nä jag funderar bara. det kan vara ganska mycket vart som helstVad snabb du var. Jag lade till lite i inlägget ovan nyss så du vet.
Är eventuell side-kick beroende av de orterna ovan?
Jag har åkt en del gånger själv. Men då främst till Az där jag ändå hälsat på olika mycket hos vänner och bekanta och bilat själv. Dit åker jag dock inte i Juli numera av bla värmeskäl
Justja, Tallin var fint vill jag minnas, även om jag inte hade mer än någon dag där.Jag som inte tål värme så bra tänker precis tvärtom. Storstadsresor brukar vara mer inomhus i kylda lokaler än strandvistelse. (Fast du har nog ändå rätt i att i juli-augusti får man nog förbereda sig på extremt varmt oavsett).
Annars kan jag varmt (eller kanske kallare då) rekommendera de baltiska huvudstäderna.
Har inte kollat temperaturen i Sardinien i Juli, jag var i början av Augusti. Men det var SÅ fint. Bodde på hotell lite mer avsides. Inte i stan.Nä jag funderar bara. det kan vara ganska mycket vart som helst
Jag tror att @dobbis hade samma fundering för ett tag sedan och dessutom till ungefär samma typ av resmål. Ni kanske kan göra en Bukeresa ihop?Tycker det är lite jobbigt att behöva åka själv. Det skulle vara skönt om man hade en side kick.