Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta va?Jag röstade ja eftersom mitt minsta barn varken gillar vikarier eller personal med slöja/hijab. Det är tillräckligt tufft för henne på hennes förskola, att ha henne på en okänd förskola med okänd personal skulle inte bli bra alls.
Håller med. Vår bästa springvikarie har hijab. Barnen älskar henne. De flesta barn har haft svårare att acceptera den andra springvikarien som pratar norska (båda är toppen med barnen vill tilläggas)..Ursäkta va?
Varför skulle detta vara ett problem för ett barn på förskola?
Ursäkta va?
Ursäkta va?
Ursäkta va?
Jag hade väldigt svårt för män med skägg när jag var liten, känns lite som samma grej.Varför ifrågasätta ett specifikt barns reaktion på det sättet?! Ett förskolebarn är ett litet barn vars reaktioner inte alltid är logiska. Hen skrev inte att barn generellt inte tycker om personal med slöja. Bara hens ena barn inte gjorde det.
Här stänger fsk 28-32 och fritids 28-31
Jag avskyr det.
Min man har i år semester 24-27 och jag är tvungen att ta 28-32, då blir 2 av dessa veckor obetalda då jag inte har tillräckligt med intjänad semester för 5v. (ny på jobbet, anställd på vistid). Han har ingen möjlighet att flytta sin semester, vi har slagits även för det.
Jag har inga problem att lämna den stora på fritids med annan personal, men jag byter inte både förskola och personal på den lilla.
Precis, sedan har jag full förståelse kring de som måste.Helt förståeligt! Man gör ju helst inte det om man kan låta bli.
Här stänger fsk 28-32 och fritids 28-31
Jag avskyr det.
Min man har i år semester 24-27 och jag är tvungen att ta 28-32, då blir 2 av dessa veckor obetalda då jag inte har tillräckligt med intjänad semester för 5v. (ny på jobbet, anställd på vistid). Han har ingen möjlighet att flytta sin semester, vi har slagits även för det.
Jag har inga problem att lämna den stora på fritids med annan personal, men jag byter inte både förskola och personal på den lilla.
Kanske dags att börja leka med olika huvudbonader hemma?Barnet ifråga är född oktober 2021 så det går inte att fråga barnet. Allt jag vet är att barnet tycker att det är jobbigt, och jag är säker på att det blir bättre med tiden.
Kanske dags att börja leka med olika huvudbonader hemma?