Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hoppas nu den blir välanvänd. Jag skulle kunna tänka mig att hyra någon typ av semesterboende av någon Bukefalist, om det nu blir någon semester i år, jag hade ju två dagar förra året och det kan kanske bli för mycket
Byta mitt eget boende med någon annan skulle jag nog inte våga.
Ledsen men det blir inget specifikt bytes, man får skriva i annonsen om man vill hyra ut eller byta. Samma som gäller vid annan försäljning på annonssidan, vill man byta häst eller sadel med någon får man ange det i annonsen.
Jag hoppas det fungerar bra ändå.
Skola & Jobb
Jag är tjänsteman inom offentlig sektor och har blivit inkallad av min chef under några dagar under min semester. Min chef har sagt att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.