Jag är så gott som färdig med mitt paket, ska bara slå in fint () och skicka iväg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju jobbat på lager senaste åren och varit bortskämd med lådor i många olika modeller. Inte nu längreNu har jag allt, så ska det slås in. Sen måste jag bara hitta en låda att skicka i....
Slå In flera paket och lägg i lådan! Ju fler paket desto roligare.Jag blev lite osäker nu om jag ska packa in alla delar i vars ett paket och lägga i en låda eller om jag ska lägga allt i lådan och sen slå in lådan??
Sicket i-lands problem
Jag hoppas tomten inte skickat hela sig!Jag fick en paketavi idag och det var ingen av de 2 julklapparna jag beställt. Kanske en tomte som kommit?
Det hoppas jag med, tänkte mer att en tomte kanske kommit med ett paket till postenJag hoppas tomten inte skickat hela sig!
Åh nejNEEEEJ! Fick precis mail om att två av mina tänkta paket var slut i lager. Dags att tänka om och jag har inte tiiiid! Jaja, back to klurastadiet