Åh, vad kul att höraGillar din tolkning på ledtrådarna, jag är jättenöjd med julklapparna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad kul att höraGillar din tolkning på ledtrådarna, jag är jättenöjd med julklapparna
Mycket uppskattat! Lakrits bok och tomte slår aldrig fel. Numera har jag 230 stycken tomtar!Attans! - Verkar va svårt att lista ut detta året.
Yes , Hoppas du uppskattar det!
Japp!Jag frågar igen om @lytesout95 är min tomte?
Tusen tack!!!Japp!
Det är inte jagEtt stort tack till min Secret Santa, (som kanske råkar vara @Mirre? ), för de omtänksamma och fina julklapparna!
Fick två förpackningar med post-it-lappar, fem mappar och en grön Frixion-penna. Dessutom blev jag bortskämd med två par fluffiga strumpor, en reflex samt en Magnum Almond-chokladbit.
(Ett par av sockorna är redan invigda.)
Jaha bara att klura vidare dåNope
Det stämmer! Hoppas det passar
Neej
Neej
Hmm, varför då? Jag förstod att du hade katt, men det har ju rätt många härinneHaha jag som trodde att det skulle bli för lätt, redan på raden om katten
Trodde att det skulle gissas fort på någon med kattavatarHmm, varför då? Jag förstod att du hade katt, men det har ju rätt många härinne
Tack så mycket, oavsett!
Kaffet smakade mycket bra och hunden är supernöjd.Nope
Det stämmer! Hoppas det passar
Neej
Neej
Nej men @Mirre ditt svar skulle ju vara: "Ja bra jobbat!"Det är inte jag
Jag måste läsa ikapp innan jag kan klura på vem min tomte är
Aah. Jo det hade ju varit rätt troligt. Men nu ser ju inte jag så jag letade efter folk med katt och en gul häst som hette MorganTrodde att det skulle gissas fort på någon med kattavatar