Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Smulu är du min tomte? (Fast jag tyckte inte mina paket var fantasilösa..)![]()
En ledtråd till den jag tomtat för: Jag packade paketen i en gammal kartong som slogs in i samma papper som paketen.
Själv skulle jag också behöva en ledtråd eller två, det enda jag har att gå på är att det är skickat från Skellefteå men det hjälper mig inte alls är jag rädd.![]()
En ledtråd till den jag tomtat för: Jag packade paketen i en gammal kartong som slogs in i samma papper som paketen.
Själv skulle jag också behöva en ledtråd eller två, det enda jag har att gå på är att det är skickat från Skellefteå men det hjälper mig inte alls är jag rädd.![]()
Ja, det stämmer!![]()
Hmm kan det vara så att @pulkaskurk var tomte till mig?
@pulkaskurk Är du min tomte?![]()
Nu har jag kollat igenom min låda lite ordentligt och det är ju så man skäms lite om att jag inte kollade noggrant vad det var. Tex så är författaren till pocketen Henning Mankell och inte GW Persson
Funderar @Zoya, det är ju inte helt krydda utan mer frukt men kan du vara min tomte?
Japp, jag är din tomteMed krydda tänkte jag på vaniljhandkrämen
Hoppas du har nytta av sakerna
Ledsen för att du bara fick ett hundsnarr med. Letade igenom dina inlägg här för att se vad du hade för hund/ar och hittade bara att du hade en labbe så chansade på en hund, sorry![]()