Kul att du var nöjdTack snälla för alltDet var bara bra saker
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att du var nöjdTack snälla för alltDet var bara bra saker
![]()
Tack! Bra paketDet stämmer!
Ber om ursäkt för avsaknaden av ledtråd.. den glömdes bort![]()
Det är helt rätt! Akta dig, nästa år har du 30 st och sen så...Jag köpte faktiskt två till mig själv också, mina första dahlior. Den ena har det kommit lite grönt på.
Har åkt på att jobba ikväll så gissning avseende hare får vänta till sent.
NixJag funderar på om @Takire kanske kan vara min tomte?
Om ovanstående är fel, är det någon som har tid att sätta ihop en lista på vilka kaniner som är kvar att gissa på? Så vi som fortfarande är förvirrade får det lite lättare?Har utan att fatta något av eventuell ledtråd två gissningar som känns precis lika sannolika av outgrundlig anledning..Kan ju vara fel båda två.
Är @Mirre min tomte?
Eller är det AbCdE?
Det är inte jagOm ovanstående är fel, är det någon som har tid att sätta ihop en lista på vilka kaniner som är kvar att gissa på? Så vi som fortfarande är förvirrade får det lite lättare?.
@AbCdE Missade att tagga dig på min gissning ovan.
Ja det är jag.Jag har absolut ingen aning vem som kan vara min hare, men är ju inte så många kvar att gissa på. Så jag chansar på Barbarelle?
Tack för gott godis. Det fick följa med till jobbet igår.Ja det är jag.
Ber om ursäkt för presentpappret, hade inget lämpligt papper hemma och hittade inte heller något lämpligt i någon butik.
Duuu, det där superfina citronpappret, var hittar man det?!Stämmer![]()
Nej, jag är EllysHm @Mirre kan det vara du som är min hare?