Och det var små paket i mitt stora paket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt för OT men vad är vovven för ras?Det var en som tyckte väldigt mycket om sitt paketHan stirrar när han vill något
Visa bifogad fil 165940
Tack snälla!Det stämmer bra!
Och då kan jag meddela de som gillade pappret att det kommer från Gekås!![]()
Pinscher, det som hette mellanpinscher förut.Förlåt för OT men vad är vovven för ras?![]()
Tack! Här ska sättas dahlior ikväll!Det stämmer!
Tur att den såg mer zebrig än fängelserandig ut iaf!Tack snälla!
Jag tänkte först tiger när jag såg din fina randiga kyckling, men det fanns ingen tiger med, så då blev det zebra! Bra ledtråd!![]()
Härligt!Visa bifogad fil 165946
Vi fick massor av fina presenter! Till sonen var det pyssel, en Legokyckling och kindergodis - han blev så glad!
I mina paket låg superfina metallhängen med höns och tuppar, en väska i form av en höna
, pyssel och ett ägg med saltlakrits i.
Och inslagspappret!
Tack snälla @Halcyon, vi blev så himla glada båda två!![]()
StämmerKan det vara @Cattis_E som skickat till mig?
Jag köpte faktiskt två till mig själv också, mina första dahlior. Den ena har det kommit lite grönt på.Tack! Här ska sättas dahlior ikväll!Ser mest fram emot den mörka, Dark Fubuki, den ser ut att ha lite mer spetsar i bladen än men mörka jag köpt för just sina spetsar
Det är tur att jag ska fixa hyllsystem med belysning till nästa säsong och fixar rabatter för fullt för du fick antalet dahlior att komma över 60-strecket nu![]()
![]()
TyvärrHar räknat bort elva påskharar inklusive mig själv. Är inte 100 på att samtliga elva ska räknas bort dock.
Men stämmer det finns det 8 kvar. Kan fortfarande inte riktigt urskilja någon ledtråd.
Men kör min första gissning på @AbCdE ! Rätt eller fel?