Secret Easterbunny 2025

Och det var små paket i mitt stora paket.
1000010721.webp

Detta fick jag i mitt paket! Blev jätteglad för allt! Godiset är redan slut och om min katt hade fått bestämma hade hans godis också redan varit slut! Jag skulle köpa godis till honom i går men glömde det så det var perfekt att jag fick det i paketet.
Tusen tusen tack!

Bifogade filer

• 20250419_084059.webp
    20250419_084059.webp
    139,9 KB · Visningar: 65
Påskhare - busigt bukebarn
Fjordfrälst - Blyger
lil-sis- AbCdE
Nixehen - Blacksmithfarm
Halcyon —> Nixehen
gul_zebra - WS6

Tack! Här ska sättas dahlior ikväll! :banana: Ser mest fram emot den mörka, Dark Fubuki, den ser ut att ha lite mer spetsar i bladen än men mörka jag köpt för just sina spetsar :D
Det är tur att jag ska fixa hyllsystem med belysning till nästa säsong och fixar rabatter för fullt för du fick antalet dahlior att komma över 60-strecket nu :angel: :D

Tack snälla! 🥰
Jag tänkte först tiger när jag såg din fina randiga kyckling, men det fanns ingen tiger med, så då blev det zebra! Bra ledtråd! 😁🐣
Tur att den såg mer zebrig än fängelserandig ut iaf! :D

Visa bifogad fil 165946

Vi fick massor av fina presenter! Till sonen var det pyssel, en Legokyckling och kindergodis - han blev så glad!
I mina paket låg superfina metallhängen med höns och tuppar 😍, en väska i form av en höna 😆, pyssel och ett ägg med saltlakrits i.
Och inslagspappret! 😍

Tack snälla @Halcyon, vi blev så himla glada båda två! ❤️🙏🏻
Härligt! ❤️❤️

Var just ditt paket hade panik hitta låda till, därav blev en fyndad flyttkartong. Sa när jag lämnade in att skulle vilja sett minen 🤭

Och innehållet 🤩 tack snälla påskharen! 🧡💛💚🩷

1000003417.webp

I paketet fanns en bok, Spegelmannen, som jag ser fram emot att läsa, och en mjölkchokladkaka!

I ena påskägget fanns påskgodis till hunden. Det var/är mycket uppskattat. Tänkte dela en av stängerna på längden för att jag tänkte att den var lite stor att ge hela på en gång, men herr hund norpade den av mig innan jag hann så långt 🤣. Supergod helt uppenbart.

I det andra påskägget fanns godsaker till mig, lakrits-/mintstänger och choklad, tre cerat (toppen!!) och handkräm.

Tack igen 💛💛💛

Jag tror inte att det fanns någon ledtråd om vem min påskharen är men jag ska kika här i tråden och sedan gissa!

Har räknat bort elva påskharar inklusive mig själv. Är inte 100 på att samtliga elva ska räknas bort dock 😇.

Men stämmer det finns det 8 kvar. Kan fortfarande inte riktigt urskilja någon ledtråd.

Men kör min första gissning på @AbCdE ! Rätt eller fel?

Tack! Här ska sättas dahlior ikväll! :banana: Ser mest fram emot den mörka, Dark Fubuki, den ser ut att ha lite mer spetsar i bladen än men mörka jag köpt för just sina spetsar :D
Det är tur att jag ska fixa hyllsystem med belysning till nästa säsong och fixar rabatter för fullt för du fick antalet dahlior att komma över 60-strecket nu :angel: :D
Jag köpte faktiskt två till mig själv också, mina första dahlior. Den ena har det kommit lite grönt på.

Har åkt på att jobba ikväll så gissning avseende hare får vänta till sent.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 886
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 865
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 101
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 704
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna