Secret Easterbunny 2025

3! deckare, häst- och hundgodis, burk med mörka chokladbitar samt ägg med godis.
Tack snälla Bunny 🤩
Med tanke på avsändarorten och ”ledtråd” i kortet gissar jag på @lil-sis ?
Visa bifogad fil 165938
Det var en som tyckte väldigt mycket om sitt paket :D Han stirrar när han vill något
image.webp

Jag har öppnat nu och blev jätteglad 😊🤩❤️
Fick en tygpåse med citat av Tim Minchin på👌 (jag som nästan tog bort den ledtråden🙈)
En jättefin mugg och te att dricka ur muggen (rabarber/vanilj)😊
Fina ljus och så ett påskägg fyllt med choklad och en choklad-hare.😊
Visa bifogad fil 165939
Tack snälla haren!!!❤️😊

Då var frågan vem min hare är. Om något är en ledtråd så har jag inte uppfattat det. Om inte adressen är det?🤔 i så fall gissar jag på @Nixehen är det du? :)

Edit, glömde bilden
Det stämmer! 😁 Ledtråden var kanske FÖR diskret? Jag skrev KANIN med STORA bokstäver i kortet = stor kanin (big bunny) 😆

Påsen har jag tryckt själv, supersvårt att välja ett citat men tog ett som jag själv tyckte var fint. Hoppas du gillar det! 😅
Har letat som en tok efter favoritchokladen, men ingen butik här i stan har den. :cautious: Därav blandade andra sorter i hopp om att du gillar någon av de andra också. 😅

Glad påsk! 😁🐥

A8C9CEB7-343D-4A8A-BBB8-F5C6476543A4.webp

Vi fick massor av fina presenter! Till sonen var det pyssel, en Legokyckling och kindergodis - han blev så glad!
I mina paket låg superfina metallhängen med höns och tuppar 😍, en väska i form av en höna 😆, pyssel och ett ägg med saltlakrits i.
Och inslagspappret! 😍

Tack snälla @Halcyon, vi blev så himla glada båda två! ❤️🙏🏻

Haha skrattade gott åt texten, nope inte här inte 😉😊.

Jag fick mycket gottis; chokladkakan är god! Baylies marsipanäggen är jag nyfiken på liksom påsen Fem synder, kul namn 😄. Kycklingarna är så färgglada å söta 😍 och redan kommit upp i stora vitrinskåpet och pappersfjädrarna är med fina; får använda dem ihop med pyntäggen som går i samma färger och nyans :). Fin naturguide över Vetlanda kommun jag bläddrat igenom och vet inte om den är en egen present i sig då jag har rötter där eller ledtråd av påskharen som kanske också bor där 🤔 så nu måste jag fundera en stund! Tack snälla 😍.

Bifogade filer

• 20250419_084837.webp
    20250419_084837.webp
    148 KB · Visningar: 73
Jag har öppnat, men tyvärr inga bilder än då jag fick bråttom till jobb.. 😅
Men jag fick en nyckelring med en kompass och en silvrig stjärna, godispinnar till vovvekompisen, marsipanägg och marsipanbröd från Anton Berg! 🥰

Tack snälla påskharetomte! Utifrån kortet, gissar jag att @gul_zebra är min hare!? 😊
Det stämmer bra! :D
Och då kan jag meddela de som gillade pappret att det kommer från Gekås! :laugh:

Det stämmer! 😁 Ledtråden var kanske FÖR diskret? Jag skrev KANIN med STORA bokstäver i kortet = stor kanin (big bunny) 😆

Påsen har jag tryckt själv, supersvårt att välja ett citat men tog ett som jag själv tyckte var fint. Hoppas du gillar det! 😅
Har letat som en tok efter favoritchokladen, men ingen butik här i stan har den. :cautious: Därav blandade andra sorter i hopp om att du gillar någon av de andra också. 😅

Glad påsk! 😁🐥

Jaha, nä det tog jag det inte på. Men Big Bunny var avsändare på adressen också😊

Påsen var perfekt, fint citat, kul att få specialtillverkat!😃

Chokladen misstänker jag tyvärr att den var limited edition, men det du valde istället ser himla gott ut det med.

Glad påsk, och tack igen!😊🐣😊🐣

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 886
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 865
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 101
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 704
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna